sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

A fondue és a csokoládé földjén
A fondue és a csokoládé földjén
A Berner Oberland két remek hangulatú, kevésbé ismert, de forgalmas kisvasútja a Montreux-Berner Oberlandbahn (MOB) és a Transport Publics Fribourgeois (TPF). Beszámoló a Montreux-Zweisimmen és a Bulle-Gruyere-Montbovon vonalakról.

Téli csoda
Mikulásvonat az Albatrosz gőzmozdonnyal Pozsony körül, át a Fehér-Kárpátokon.

Különvonatok
A nyár végén, illetve ősz elején jópár különvonat, nosztalgiavonat indult Magyarországon, ezeket fényképeztük Selmecbánya, Balassagyarmat, Szolnok, vagy éppen több alkalommal is Ráckeve felé.

Nyár végi Felvidék
Kis körutazás vonalbeutazással és remek tehervonatokkal a nyár végi csodálatos időjárásban. Főszerepben a Retró-Búvárok és a dízeles tehervonatok!

Kisvasúti Nap Kemencén
A 2017-es rendezvény képei és videói.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

94. számú vasútvonal

Miskolc - Tornanádaska (- Hídvégardó - Abaújtorna)

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Címkefolyam

Tiszai pu.

80 90 92
A MÁV-TR 478 313 (ex M47 1313) Miskolc-Tiszai pályaudvar
Nagyfelbontású kép
A MÁV-TR 478 313 (ex M47 1313) Miskolc-Tiszai pályaudvar

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Miskolc-Tiszai pályaudvaron
A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Miskolc-Tiszai pályaudvaron

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Miskolc-Tiszai pályaudvaron
A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Miskolc-Tiszai pályaudvaron

Fotó: Takács Bence

Miskolc-Tiszai pályaudvar
Miskolc-Tiszai pályaudvar

Fotó: Takács Bence

A túra némi vihar után Miskolcon ért véget, ahonnan a Rákóczi IC-vel hazautaztam
A túra némi vihar után Miskolcon ért véget, ahonnan a Rákóczi IC-vel hazautaztam

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 480 009 a karinthys csibetábori különvonat élén Miskolc-Tiszai pályaudvaron
A MÁV-TR 480 009 a karinthys csibetábori különvonat élén Miskolc-Tiszai pályaudvaron

Fotó: Takács Bence

470 004 (ex 1047 004-5) a reggeli Budapest  - Sátoraljaújhely sebesvonattal Miskolc-Tiszai pályaudvaron
470 004 (ex 1047 004-5) a reggeli Budapest - Sátoraljaújhely sebesvonattal Miskolc-Tiszai pályaudvaron

Fotó: Takács Bence

92

Gömöri pu.

92

92

Miskolc Rendező

80 92 83

92

Miskolc-Repülőtér

92

92

Szirmabesenyő

92

92

Sajókeresztúr

92

92

Sajóecseg

92
A KIAG-632 Plasser&Theurer gyártmányú kitérő- és vágányszabályozó gép Sajóecsegen
Nagyfelbontású kép
A KIAG-632 Plasser&Theurer gyártmányú kitérő- és vágányszabályozó gép Sajóecsegen

Fotó: Takács Bence

M41 2163 Sajóecsegen
M41 2163 Sajóecsegen

Fotó: Takács Bence

M41 2112 Sajóecsegen
M41 2112 Sajóecsegen

Fotó: Takács Bence

M41 2112 Sajóecsegen
M41 2112 Sajóecsegen

Fotó: Takács Bence

A BDt 346 vezérlőkocsi Sajóecsegen
A BDt 346 vezérlőkocsi Sajóecsegen

Fotó: Takács Bence

92
A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival
Nagyfelbontású kép
A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival

Fotó: Takács Bence

A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között
Nagyfelbontású kép
A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között

Fotó: Takács Bence

A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival
A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival

Fotó: Takács Bence

A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között
A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között

Fotó: Takács Bence

A Sajóecseg-Sajóbábony vonal sorompója a 26-os úton
A Sajóecseg-Sajóbábony vonal sorompója a 26-os úton

Fotó: Takács Bence

Sajóbábony

92 Csak teherforgalomra megnyitott mellékvonal a Bükk egyik szép völgyében. Feladata egy vegyipari ipari park kiszolgálása, amit hadi okokból telepítettek dombok közé.
vasutallomasok.hu új ablakba

Sajó-híd

Alsóboldva

Boldva

Ziliz

Megszűnt megállóhely. Épülete megegyezik Sáta megállóhelyével.

Borsodszirák

Edelény alsó = Finke

Edelény

M41 2314 Edelényben
M41 2314 Edelényben

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Szendrőlád és Edelény között
Nagyfelbontású kép
A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Szendrőlád és Edelény között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen 418/M41 sorozatú  Csörgő  Edelény és Szendrőlád között
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen 418/M41 sorozatú Csörgő Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen 418/M41 sorozatú  Csörgő  Edelény és Szendrőlád között
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen 418/M41 sorozatú Csörgő Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Edelény és Szendrőlád között
Nagyfelbontású kép
A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

UDJ Edelény és Szendrőlád között
Nagyfelbontású kép
UDJ Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Szendrőlád és Edelény között
A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Szendrőlád és Edelény között

Fotó: Takács Bence

A 418 163 (ex M41 2163) Szendrőládnál
A 418 163 (ex M41 2163) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

Bzmot Szendrőlád és Edelény között
Bzmot Szendrőlád és Edelény között

Fotó: Takács Bence

Bzmot 332 Szendrőládon, a Bódva hídján
Bzmot 332 Szendrőládon, a Bódva hídján

Fotó: Takács Bence

UDJ Edelény és Szendrőlád között
UDJ Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

UDJ Edelény és Szendrőlád között
UDJ Edelény és Szendrőlád között

Fotó: Takács Bence

Szendrőlád

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
Nagyfelbontású kép
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
Nagyfelbontású kép
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
Nagyfelbontású kép
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

Bzmot 332 Szendrőládon, a Bódva hídján
Nagyfelbontású kép
Bzmot 332 Szendrőládon, a Bódva hídján

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

Az M41 2175 Szendrőládnál
Nagyfelbontású kép
Az M41 2175 Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

Az M41 2175 Szendrőládnál
Nagyfelbontású kép
Az M41 2175 Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

M41 2314 Szendrő állomás és Szendrőlád megállóhely között
Nagyfelbontású kép
M41 2314 Szendrő állomás és Szendrőlád megállóhely között

Fotó: Takács Bence

M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között
Nagyfelbontású kép
M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M47 1302 tehervonatával Szendrőládon
Nagyfelbontású kép
M47 1302 tehervonatával Szendrőládon

Fotó: Takács Bence

M47 1302 tehervonatával Szendrőládon
Nagyfelbontású kép
M47 1302 tehervonatával Szendrőládon

Fotó: Takács Bence

M41 2175 Szendrőlád és Szendrő között
M41 2175 Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M41 2175 Szendrőlád és Szendrő között
M41 2175 Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M41 2314 Szendrőlád és Szendrő között
M41 2314 Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál
A 418 304 (ex M41 2304) Szendrőládnál

Fotó: Takács Bence

M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között
M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között
M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között
M47 1302 könnyű mellékvonali tehervonattal Szendrőlád és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

M47 1302 tehervonatával Szendrőládon
M47 1302 tehervonatával Szendrőládon

Fotó: Takács Bence

M47 1302 tehervonatával Szendrőládon
M47 1302 tehervonatával Szendrőládon

Fotó: Takács Bence

Büdöskútpuszta

A MÁV-TR 418 165 Szendrő és Büdöskútpuszta között
Nagyfelbontású kép
A MÁV-TR 418 165 Szendrő és Büdöskútpuszta között

Fotó: Takács Bence

Bzmot 328 Büdöskútpuszta és Szendrő között
Nagyfelbontású kép
Bzmot 328 Büdöskútpuszta és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

A MÁV-TR 418 165 Szendrő és Büdöskútpuszta között
A MÁV-TR 418 165 Szendrő és Büdöskútpuszta között

Fotó: Takács Bence

A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrőre érkezik
A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrőre érkezik

Fotó: Takács Bence

Bzmot 328 Büdöskútpuszta és Szendrő között
Bzmot 328 Büdöskútpuszta és Szendrő között

Fotó: Takács Bence

Szendrő

A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrő állomáson
Nagyfelbontású kép
A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrő állomáson

Fotó: Takács Bence

Szendrő bejárati jelzői észak felől
Szendrő bejárati jelzői észak felől

Fotó: Takács Bence

Szendrő váltóállító berendezése
Szendrő váltóállító berendezése

Fotó: Takács Bence

A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrőre érkezik
Nagyfelbontású kép
A 478 304-es Remot-Dácsia a bódvavölgyi tolatós teherrel Szendrőre érkezik

Fotó: Takács Bence

Szendrő felső

Szalonna

Eddig a megálló-rakodóhelyig van teherforgalom. A kiszolgálás idejére a csomóponti kiszolgálóvonat félreáll, így a személyforgalom fönntartható. Tehervonat többnyire kedden és csütörtökön közlekedik, délelőtt vagy dél körül, attól függően, hogy Sajóbábonyba ki kell-e mennie a Dácsiának.
vasutallomasok.hu új ablakba

Perkupa

Jósvafő-Aggtelek = Szin

Gyönyörű környezetben fekvő állomás, korábban jelentős teherforgalommal. Jósvafő községtől és az Aggteleki Nemzeti Park barlangjaitól több, mint tíz kilométerre fekszik, de a vonatokhoz jó buszcsatlakozások vannak. A barlangi túrázás hatalmas buli, azoknak is ajánlom kipróbálni, akik amúgy a közönséges hegymászást nem kedvelik.
vasutallomasok.hu új ablakba Aggteleki Nemzeti Park új ablakba

Bódvaszilas = Szin

Komjáti

Tornanádaska

Tornanádaskán túl vonatok ma már nem közlekednek, de a Boldvavölgyi HÉV vágányai egészen Bárczági vezettek, a vonatok Miskolc és Kassa között közlekedtek. A vasútvonal szlovák oldalán a mai napig van forgalom, a Tornáról nyugatra induló iparvágányt részben kétvágányú fővonallá fejlesztették a Csehszlovák Vasutak, és összekötötték a MÁV Bánréve-Pelsőc-Dobsina vasútvonalával Rozsnyónál. A munkanélküliségi viszonyok hasonlóak a határ mindkét oldalán, tranzit teherforgalomra a közeli hidasnémeti és bánrévei határátkelők miatt nincs szükség, így akár a személyforgalom, akár a teherforgalom céljából való újranyitásra a szlovák kormányzat jelenlegi hozzáállása mellett nincs remény.
vasutallomasok.hu új ablakba

Hídvégardó

Hídvégardó megállóhely az azonos nevű, Magyarország területén fekvő községtől távol fekszik, ráadásul nincs lehetőség a vonalon közlekedő mozdonyos vonatok körüljáratására, ezért azok ma már Hídvégardót nem érintik. Sokáig volt azonban teherkocsi-rakodás a megállóhelyen, a vonal mentén lévő rengeteg ipari létesítményt M62-es szolgálta ki.

A határátkelő sokáig teherforgalom céljából működött, a közeli cementgyár egy mészkőbányáját, bár az is szlovák területen feküdt, a magyar pályából Hídvégardó és Torna között, a határ ezen oldalán kiágazó iparvágányon át szolgálták ki. Az átjárás valószínűleg már 1979. előtt megszűnt.

2009-ben az épületet elbontották.

vasutallomasok.hu új ablakba

Torna = Turňa nad Bodvou

253 Az állomáshoz csatlakozik a MÁV 94-es számú, Miskolc - Tornanádaska - Torna vasútvonala, amelyet Tornanádaska és Torna között jelenleg nem használnak. Bár a síneket a gaz csaknem elnyelte, jelentős lopás még nem történt. A nemzetközi személyforgalom megszűnése után még sokáig Hídvégardón keresztül péage-forgalomban közlekedtek szlovák tehervonatok a szlovák területen fekvő kőbányába. Az állomáshoz csatlakozik a tornai cementgyár nagyforgalmú iparvágánya.

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2017. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek