554. számú vasútvonal
Székely Körvasút: Székelykocsárd - Marosvásárhely - Déda - Gyergyószentmiklós - Csíkszereda - Brassó
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
![]() |
553
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
555
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A CFR Calatori 60 0718-6 pályaszámú Sulzer és egy ismeretlen Jimmy Marosoroszfalu és Déda között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
552
![]() | ||
![]() | A CFR 40-0369-5 pályaszámú, hattengelyes ASEA-mozdonya Déda állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Egy kék-fehér, személyvonati (CFR Calatori) Sulzer tolatgat Déda állomáson (Deda, Románia) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Déda vasútállomása | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | ASEA a Petru Maior IC-vel Palotailván | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | ASEA a Petru Maior IC-vel Palotailván | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Palotailvai fagy | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Ismeretlen pályaszámú 040-es ASEA Palotailvánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0879-3 pályaszámú ASEA a Galac-Marosvásárhelyi gyorsvonattal Palotailván | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | A CFR 40-0879-3 pályaszámú, szép piros ASEÁ-ja Palotailván | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Palotailva temploma | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0198-9 pályaszámú ASEA-licencia mozdonya Palotailva állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0198-9 pályaszámú ASEA-licencia mozdonya és egy sárga TVG Palotailva állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: | |||
![]() | A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailván (Lunca Bradului, Románia) | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailvánál (Lunca Bradului, Románia) | ||
Fotó: | |||
![]() | CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: | |||
![]() | A CFR 060-EA-009 pályaszámú ős-ASEA hatlábú mozdonya Nyágra és Palotailva között egy jeges sziklabevágásban | ||
Fotó: | |||
![]() | A CFR 40-0198-8 Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | A CFR Calatori 40 0879-9 Palotailva és Kelemenhavas között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Kelemenhavas = Stanceni Neagra ![]() | ||
![]() | A CFR 40-0188-8 pályaszámú Hatlábúja Nyágra megszűnt állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Véget ért a második nap is, ezúttal is keresztezni álltunk meg Gődemesterházán, most viszont a román trikolórt viselő 060-EA-009 pályaszámú géppel | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0879-3 pályaszámú, szép piros ASEÁ-ja Gődemesterházán (Stanceni, Románia) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Véget ért a második nap is, ezúttal is keresztezni álltunk meg Gődemesterházán, most viszont a román trikolórt viselő 060-EA-009 pályaszámú géppel | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Gyergyószentmiklós = Gheorgeni ![]() | ||
![]() | 40-0350-5 Gyergyószentmiklóson a Hargita IC-vel | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Gyergyószentmiklós (Gheorghieni, Románia) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 40-0350-5 Gyergyószentmiklóson a Hargita IC-vel | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Corona nemzetközi gyorsvonat Gyergyószentmiklóson (Gheorghieni, Románia) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Üzemi célú járművek Gyergyószentmiklóson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A CFR 40-0752-2 pályaszámú, gyorsvonati színű gépe Marosfő (Izvoru Muresului) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0752-2 pályaszámú, gyorsvonati színű gépe Marosfő (Izvoru Muresului) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között | ||
Fotó: Raffai Tamás | |||
![]() | A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között | ||
Fotó: | |||
![]() | A CFR Calatori 40 0837-7 Marosfő (Izvoru Muresului) és Csíkszentdomokos (Izvoru Oltului) között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A CFR Calatori 40 0369-5 sorozatú ASEA-licencia mozdony a Hargita InterCityvel Csíkszentdomokos és Marosfő között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az első kapásunk a Galac-Marosvásárhely gyorsvonat volt Marosfőnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Csíkszentdomokos = Izvoru Oltului ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Sepsiszentgyörgy = Sfantu Gheorghe ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
540
![]() |