342. számú vasútvonal
Beregszászi Kisvasút (Borzsavölgyi Gazdasági Vasút): Beregszász - Komlós / Nagyszőlős - Komlós - Ilosva
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
![]() |
190
321
![]() | ||
![]() | A Kárpátalja-expressz iránytáblája | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 Beregszászon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 indul Beregszászról | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2M62 1202 indul Beregszászról | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Beregszász-Vásártér = Берегове-Мале ![]() | ||
![]() | TU2 motor tanulmány | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Romos TU2-es és lezsírozott TU7-es mozdony Beregszászon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Romos TU2-es és lezsírozott TU7-es mozdony Beregszászon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Romos TU2-es és lezsírozott TU7-es mozdony Beregszászon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Szétszedett TU2 | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TU2 motorok | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TU2 hajtómotor | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TU2 020 Beregszászon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Beregszász elővárosa (Beregardó) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Beregszászi Kisvasút TU2 034 pályaszámú mozdonya az indulás előtt Alsóremetén | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TU2 034 Alsóremete megállóban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A pálya Alsóremeténél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Beregszászi Kisvasút TU2 034 pályaszámú mozdonya Komlóson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
190
321
![]() | ||
![]() | M61 001 Nagyszőlős (Виноградoвo - Закарпатська) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M61 001 és D1 632-3 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() | D1 632-3 és M61 001 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | THK2-8611 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Nagyszőlős (Виноградoвo - Закарпатська) állomás | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | CsME3-3375 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | CsME3-3375 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | ТГК2-8611 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | ТУ2-098 Nagyszőlősön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Komlós megálló = З. П. Хмільник ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Megálló Beregkisfaludon (Сільце) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Megálló Beregkisfaludon (Сільце) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() |