11. számú vasútvonal
Bakonyvasút: Győr - Veszprémvarsány - Zirc - Veszprém
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonal Bakonyszentlászló–Veszprém közötti szakasza (különös tekintettel a Cuha-völgyi szakaszra, valamint az eplényi alagútra és a Veszprém és Eplény közötti völgyhidakra) vasúti műemléki védelem alá került, tekintettel annak – a Magyarországon egyedülálló – turisztikai, ipartörténeti, környezetvédelmi értékeire.
![]() |
1
10
8
![]() | ||
![]() | 418 309 GYSEV Schlieren kocsikkal Győrben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M43 1023 a győri tartalék | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | GYSEV CARGO ELL-től bérelt 193 235 pályaszámú Vectronja Győrben egy IC-vel, mellette a 425 010-es Talent | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M41 2143 Győben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 117 378 Győrben, a háttérben a Deutsche Bahn székháza (na nem a frankfurti) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 460 056 és 460 031 pályaszámú Szöcskéi Győrben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 415 503 Győrben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az ÖBB 1116 030 tehervonattal Győrben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
1
10
![]() ![]() | ||
![]() |
1
10
![]() | ||
![]() |
10
![]() | ||
![]() |
10
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. 324 540 Écs és Nyúl között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | BCmot-ok Nyúlnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A bakonyszentlászlói ivóvizes kocsi | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV 324 540 Bakonyszentlászló és Vinye között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-Trakció M41 2157 Bakonyszentlászló és Vinye között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | No ez meg milyen állat 2.? | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 362 Vinye megállóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 362 Vinye legendás háromfényű ismétlőjelzőjénél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | M41 2102 Vinye előtt kanyarog a havas pályán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 310 Vinye és Porva-Csesznek között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 478 331 Vinye és Porva-Csesznek között rövid tolatós tehervonatával | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START Bzmot 308 Vinye és Porva-Csesznek között, immár utasok nélkül, a Cuha-völgyi Gubányi Károly-viadukton | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2102 Vinye előtt kanyarog a havas pályán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2102 Vinye előtt kanyarog a havas pályán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Aztán beérünk a fák közé | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 117 296 pályaszámú Bzmotmotorkocsija a Bakonyvasúton Porva-Csesznek és Vinye között a felújítás alatt álló Gubányi Károly-viadukton nem sokkal a Porva-Cseszneki I. számú alagút után | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 130-s vezérlővel Győr felől érkező személyvonat megmutat mindent | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A 130-s vezérlővel Győr felől érkező személyvonat megmutat mindent | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 117 378 Porva-Csesznek és Vinye között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A téli módra alacsonyan járó Nap csillan meg a BDt 130 oldalán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 117 287 a Cuha-szurdokban a Porva-Cseszneki II. alagút galériája után | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | M41 2102 Vinye közelében a Cuha patak szurdokában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2108 és a különvonat a Cuha szurdok egy tágulatában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2108 és a különvonat a Cuha szurdok egy tágulatában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2108 robog ki a Porva-Cseszneki I. alagútból | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Porva-Cseszneki III. = (110 m) ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az M41 2156 Vinye és Zirc között egy különvonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M47 1314 Vinye és Zirc között tol egy különvonatot | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az M41 2156 Zirc állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M47 1314 és az M41 2156 Zirc állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az M47 1310 a Dudarbánya-Zirc szárnyvonalon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | M47 1330 Dudar és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV M47 1314 Dudar és Nagyesztergár között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV M47 1318 Dudar és Nagyesztergár között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV M47 1314 Nagyesztergár és Dudar között halad gépmenetben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV M47 1314 Dudar és Nagyesztergár között bauxitszállító vonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1330 Dudar és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1330 Dudar és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV M47 1314 Dudar és Nagyesztergár között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | M47 1330 Dudar és Dudarbánya között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | M47 1330 Dudarbánya állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az A26 051-es iparvasúti tolatómozdony a dudarbányai bauxitrakodón | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1330 Dudarbánya állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1330 Dudarbánya állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1330 egy rakott bauxitvonattal Dudarbánya állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Dudarbánya felvételi épülete | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az A26 051-es iparvasúti tolatómozdony a dudarbányai bauxitrakodón | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az A26 051-es iparvasúti tolatómozdony a dudarbányai bauxitrakodón | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 418 324 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A zirci medencében a cisztercita kolostor alatt, a volt Olaszfalu megállóhelynél halad az M47 1329-es bauxitvonatával | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A zirci medencében az M47 1329-es bauxitvonatával | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV 324 540 Zirc és Eplény között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 310 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 319 Zirc és Eplény között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 324 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 324 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | M41 2140 Zirc és Eplény között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 324 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1329 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1329 Zirc és Eplény között rakott bauxitvonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1329 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1329 Eplény és Zirc között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1329 Zirc és Eplény között rakott bauxitvonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Bzmot 345 Eplényben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az M41 2313 lerobbanva Eplényben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 418 324 Veszprém és Eplény között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 324 Eplény és Veszprém között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1333 Eplény és Veszprém(-külső) között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 362 már a Bakony fennsíkján kapaszkodik Eplény felé | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 345 ereszkedik Veszprém felé a naplementében | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Bzmot 345 Eplényben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV 324 540 Eplény és Veszprém között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Vezsprém a fennsíkról nézve | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A déli völgyhíd | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Répás-völgyi első völgyhíd (avagy a rátóti viadukt) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Répás-völgyi első völgyhíd (avagy a rátóti viadukt) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 418 319 Veszprém és Eplény között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A MÁV-START 418 319 Veszprém és Eplény között a Rátóti I. viadukton | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
20
![]() | ||
![]() | M47 1310 Veszprémben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M47 1316 Veszprém állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1208 Veszprém (külső) állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1336 Veszprémben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR V46 035 és a V43 1075 Veszprém állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Veszprém külső állomás | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR M41 2149 Veszprém állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1336 és M41 2312 Veszprémben | ||
Fotó: Takács Bence | |||