205. számú vasútvonal
Westbahn: Wien Westbahnhof - St. Pölten - Salzburg (Gisellabahn: Salzburg - Saalfelden - Wörgl; Brennerbahn/Unterinntalbahn: Kufstein - Wörgl - Innsbruck (- Brennerbahn Bergstrecke); Arlbergbahn: Innsbruck - Landeck-Zams - St. Anton - Bludenz)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A ma Westbahn néven a menetrendkönyvben szereplő vasútvonal több szakaszban, több társaság munkájaként épült. A Bécsi Erdőn átvezető Bécs - Linz - Salzburg vonalat a Kaiserin Elizabethbahn építette. Salzburgban irányváltással tudnak a vonatok kijárni a Gisellabahnra, amely az egyetlen kelet-nyugati kapcsolat ma Ausztria két fele között. A Salzburg - Schwarzach-St. Veit - Zell am See - Saalfelden - Wörgl vonalon ma lassabb IC-vonatok, helyi személyvonatok, a Zürichsee éjszakai vonat Zürich és Zágráb között, illetve sívonatok (Turnuszug) közlekednek csak, a távolsági vonatok (EC és railjet) a Németországon átvezető Korridor-vonalon közlekednek. A Kufstein - Wörgl - Jenbach - Innsbruck - Brenner - Bozen közötti Brennerbahnt a Südbahn kezdte építeni, az Inn-völgyi szakaszt már az állam fejezte be. A Südbahn Tirolon át így egy második kelet-nyugati kapcsolatot épített ki Villach és Innsbruck között. Ezen a vonalon szintén korridor-vonatok közlekednek a Kelet-Tirol-i Lienz, a Dél-Tirol-i Franzensfeste (Fortezza) és a tiroli Innsbruck között. Az utolsó szakaszt, az Arlbergbahnt szintén az állam építette, ez volt az első hegyi vasút, ahol 10 km-nél hosszabb hágóalagutat építettek. Bár az alagút kétvágányú volt, a vonal nagyrésze ma is csak egyvágányú, így a hegyi szakaszon Landeck-Zams és Bludenz között személyvonatok nem közlekednek. Az állomások többnyire egyébként is magasan a falvak fölött épültek, kemény túra a buszmegállóból fölmászni odáig. Innsbruck és Landeck-Zams, valamint Bludenz - Feldkirch - Bregenz között S-Bahn vonatok közlekednek, köztük Vorarlbergben a Montafonerbahn magánvonatai is.
Hossz-szelvény:
![]() |
202
210
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1216 210 pályaszámú, Kapsch-reklámos, három áramrendszerű Taurus villanymozdonya Wien Meidling állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 6020 236-3 pályaszámú motorvonati vezrélőkocsi Wien Meidling / Philadelphiabrücke állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Életkép Wien Meidlingben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 262 Wien Meidlingen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 4124 010-2 Wien Meidlingen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
701
![]() | ||||
| |||||
![]() | A Westbahn 104 pályaszámú Stadler KISS (KISS200) emeletes motorvonata Wien Penzing állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 140-8 Wien Penzing állomáson egy érdekes matricázású ajtóval | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
701
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
701
![]() | ||||
![]() | 1016 044-8 IC-vel indul Wien Hütteldorfból | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1142 632-7 Wien Hütteldorfban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Railion 182 013-3 Taurus Wien Hütteldorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az LTE 185 528-7 tartályvonattal Wien Hütteldorfon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 015-8 pályaszámú Taurusa egy Salzburgon át Villachba vagy Bregenzbe közlekedő ÖBB-InterCity vonattal Wien Hütteldorfban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 102-8 BrigittenauTalent motorvonata Wien Hütteldorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Railion 182 013-3 Taurus Wien Hütteldorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az LTE 185 528-7 tartályvonattal Wien Hütteldorfon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1144 213 Wien Weidlingauban a Bécs folyó partján | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 80-73 029-5 pályaszámú CityShuttle vezérlőkocsija távolodik Wien Weidlingau megállóhelytől. | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 127-5 Wien Weidlingau megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Talent Wien Weidlingaunál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Teljesen sárga Dispolok Taurus halad Wien Weidlingau közelében | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB Produktion 1116 071-0 pályaszámú Taurus villanymozdonya egy IC-vonattal halad át Unter Purkersdorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 049-7 átvágott a Bécsi Erdőn és mindjárt a Westbahnhofra ér | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 80-90 701 Spirit of Salzburgrailjet-vezérlőkocsi Unterpurkersdorfban, a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 272 egy St. Valentinbe tartó REX-vonat emeletes szerelvényével Unter Purkersdorf állomás mellett halad el | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 272 egy RegioExpress-szel előz egy Talenttel kiadott S-Bahn-t a Bécsi Erdőben Unterpurkersdorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 129-1 várakozik egy gyorsvonat elhaladására Unter Purkersdorfban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 126-7 Unterpurkersdorf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 282-3 Purkersdorf Sanatorium és Wien Weidlingau között a távolsági vonatok alagútjába halad be éppen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB Osztrák Szövetségi Vasutak 1142 615-2 pályaszámú villanymozdonya egy emeletes Wiesel-ingavonattal Pressbaum és Dürrwien között a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Rekawinkelbe közlekedő S-Bahn Talent Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 086-8 egy tehervonattal Dürrwien megállóhelyen a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A dürrwieni templom | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Egy ICE-T szerelvény Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A DB 411 1161 Andernach ICE-T nagysebességű motorvonata Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | ÖBB Talent Dürrwiennél a Wienerwaldban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az SBB-Cargo 482 045-2 pályaszámú TRAXX mozdonya egy konténervonattal Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A DB 411 1118 Plauen Vogtland ICE-T nagysebességű motorvonata Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Railpool TRAXX2 185 584-8 pályaszámú mozdonya és egy Wiener Lokalbahnen Taurus a Bécsi Erdőben Rekawinkel és Dürrwien között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az osztrák Cargoserv magánvasút (a VoestAlpine kohászati cég logisztikai cége) ES 64 U2 - 081 pályaszámú Taurus-mozdonya a Giselabahnon Werfennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 018-2 Dürrwiennél a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 86-33 025-6 pályaszámú emeletes CityShuttle vezérlőkocsija Dürrwiennél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 002-5 pályaszámú Taurusa egy Bécs felé közlekedő tehervonattal Rekawinkelben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 284 pályaszámú mozdonya egy vegyes tehervonattal a Bécsi Erdő híres kirándulóhelyén, Rekawinkelben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 284 pályaszámú villanymozdonya egy tehervonattal porol át Rekawinkel állomáson a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 86-33 029-8 Wiesel/CityShuttle emeletes vezérlőkocsi halad át St. Valentinból érkező RegioExpress vonatával Rekawinkel állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 125-7 Rekawinkel állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 030-7 Rekawinkelben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az utolsó előtti egyáramrendszerű Taurus, a 1016 049-7 Rekawinkel állomáson a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 002-5 pályaszámú Taurusa egy Bécs felé közlekedő tehervonattal Rekawinkelben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 1142 619-4 Eichgraben-Altlengbach megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1142 586-5 érkezik St. Pöltenig közlekedő személyvonattal Eichgraben-Altlengbach megállóhelyre | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 1047 010-2 Eichgraben-Altlengbach megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1116 086-8 Eichgraben-Altlengbach megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1142 619-4 Eichgraben-Altlengbach megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1142 685-5 Unter Oberndorfnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 80-73 062-6 Unter Oberndorfnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB railjet-próbafestésű 1016 035-6 Maria Anzbach és Unter Oberndorf között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 153-6 pályaszámú Taurusa egy tehervonattal Unter Oberndorf és Maria Anzbach között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 80-90 703 Spirit of Linzrailjet-vezérlőkocsi Maria Anzbach és Unter Oberndorf között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Fotóhely Unter Oberndorfnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bregenzbe közlekedő ICE-T motorvonat a Bécsi Erdőben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 1116 148-6 mindjárt Bécsbe ér IC-jével | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 80 73-002-2 pályaszámú CityShuttle vezérlőkocsi Maria Anzbachban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A MÁV-TR 1047 002-9 egy Ro-La vonattal Maria Anzbachnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | St. Pölten Hauptbahnhof = 273 m 207![]() | ||||
| |||||
![]() | Az ÖBB 1016 016-6 gépmenetben St. Pöltenben egy új irodaház és a modern Stellwerk (váltóállító torony) előtt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 047-1 Wiener StädtischeSt. Pöltenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 279-5 St. Pölten Hauptbahnhof állomáson jaffa Schlieren-kocsikkal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Mariazellerbahn ET7-es Himmelstreppe-motorkocsija St. Pölten Hauptbahnhof állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 2095 008-5 pályaszámú dieselmozdony vonatatta személyvonat indulásra várakozik az állomás keskeny nyomközű részén | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Betolás St. Pölten Hbf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 5090 014-1 és az 5090 015-8 St. Pölten Hbf állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 007-5 St. Pöltenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 1047 010-2 Melkben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1116 240-1 Melkben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1142 613-7 Melkben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1144 277 egy kicsit hullmázó magasságú ingavonattal a Melki apátságnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1144 272-0 egy ingavonattal a Melki apátságnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Megérkeztünk Melkbe | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | ÖBB 4020/6020 294-2 a darabárúraktár előtt Melk állómáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 025-7 (a portugál Werbelok) tehervonattal Melkben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | 1116 047-0 Melk után | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
703
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
702
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Linz/Donau Hbf = Linz an der Donau Hauptbahnhof 225![]() | ||||
| |||||
![]() | 1116 084-3 Linz/Donau főpályaudvarán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
225
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Abzw Umfahrung Lambach = (Anschlussbahn Gratz-Schrott) ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
260
261
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Abzw Lambach 1 = > Haager Lies ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
262
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
1201
![]() | ||||
![]() | A MÁV-TR 470 010 Aranycsapat-Taurus Salzburg Hauptbahhof állomáson egy Wörgl-ből érkezett ingavonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 2068 036-9 pályaszámú dízel-hidraulikus tolatómozdonya Salzburg Hauptbahnhof állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Meridian ET307-es motorvonata Salzburg Hauptbahnhof állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1163 001-9 pályaszámú, gyönyörű tolatómozdonya Salzburg Gnigl rendezőpályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
| |||||
| |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1144 212 pályaszámú mozdonya egy távolsági vonattal Bischofshofenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 80-73 043-6 pályaszámú vezérlőkocsi Bischofshofenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 113 Bischofshofenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A DB 101 021-4 Bischofshofenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
206
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 132-0 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 93.1379 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 110-1 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Balra a Tauernbahn, jobbra a Gisellabahn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | |||||
| |||||
| |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
217
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1016 032-3 Zell am See állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB Pinzgauer Lokalbahn mozdonyai Zell am See állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Zell am Seebe érkező motorvonat | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1144 215 érkezik az előbb is említett német bérkocsikkal Zell am See állomásra | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB Pinzgauer Lokalbahn 5090 002-2 pályaszámú motorkocsija Zell am See állomás fűtőházánál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A 14-es számú motorvonat már a Salzburger Lokalbahn színeiben, közös peronról indul a Zell am See-i állomásról a normálnyomtávú vonatokkal | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1245.04 pályaszámú mozdona Saalfeldenben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1245.04 a saalfeldeni honállomásán | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Külsőleg nincs is olyan szomorú állapotba a 2066 001-5 | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1245.04 pályaszámú mozdona Saalfeldenben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1245.04 pályaszámú mozdona Saalfeldenben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az 533-as pályaszámú 1245-ös a saalfeldeni fűtőház mellett leállított alkatrészdonor | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 83 tonna ócskavas, pedig évtizedekig nagy szükség volt 1840KW teljesítményére és 200Kn vonóerejére, 80km/ó sebessége is elegendő volt a tehervonatok vonatásához | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1245.04 Saalfeldenben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Üst. Fieberbrunn = 2012 decemberétől ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Fieberbrunn = A szolgálati hely 2012 decemberétől csak megállóhely ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 029-8 Sweden-lok Kirchberg in Tirol állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 280-7 pályaszámú A1-Lok Kirchber in Tirol állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 036-3 Deutschland-Lok Kirchberg in Tirol állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Végül még egy ingavonat a Hanenkammrennen-ről, a 1116 007-4 vontatta „Görög” mozdonnyal | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 256 Kirchberg in Tirolban | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 032-7 pályaszámú Talent Kirchber in Tirol állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Egy képen az X 534, a 1116 036-3 „német” és egy másik német nevezetesség a 103 245-7. | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A két német: 103 245-7 és 1116 036-3 | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A 1016 044-8 által tolt ingavonat megindul a Giselabahn salzburgi végpontja felé, Kirchberg in Tirol állomásról | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 225-2 Kirchberg in Tirolnál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 057-9 pályaszámú Taurus egy CityShuttle ingavonattal Kirchberg in Tirolnál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 195-7 pályaszámú Taurus egy igen vegyes képű vonattal Kirchberg in Tirolnál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Egy Taurus ereszkedik Kirchbergnél tehervonatával | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1063 046-5 Kirchberg in Tirol állomás közelében két tartálykocsival | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A tehervonat végén egy 1144-es szolgált tolóként, a lejtős részeken pedig fékező mozdonyként | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1063 046-5 Kirchberg in Tirol állomás közelében két tartálykocsival | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 276-5 Windau közelében a Giselabahnon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1116-ossal vont, 1044-essel tolt tehervonat Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | De nem kell sokat várni, már jön is a Salzburg-Innsbruck Rex egy Taurussal az élen | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Taurus egy szép, egységes tehervonattal Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A 1245.04 Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Egy Talent Windau közelében a Giselabahnon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Egy ÖBB Talent Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1116-ossal vont, 1044-essel tolt tehervonat Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Egy ÖBB Talent Windaunál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Egy tehervonat Taurusszal Windau közelében a Giselabahnon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1144 256 Hopfgarten állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1144 256 Hopfgarten állomáson | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A 1144 243-3 Hopfgarten és Wörgl között, tehervonatával | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | IC 515 érkezik Hopfgartenbe a szakadó esőben a 1144 258-as mozdonnyal az élen | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | ÖBB Talent-pár Wörgl-Bruckhausel és Hopfgarten között. | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A 1144 243-3 Hopfgarten és Wörgl között, tehervonatával | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Itt pedig már a Gisela-express élén láthatjuk a 1245.04-et 2008. június 24-én, amint elhagyja Wörglt és megkezdi a kapaszkodást a Giselabahnon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 088-9 pályaszámú Talent Wörglnél a Salzburg-Tiroler-Bahnon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Röviddel Wörgl-Bruckhäusel megálló után a regionális vonat, azon ritka helyek egyikén ahol 110 a pályasebesség. | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1063 041-6 egy kis tolatós tehervonat élén Wörgl és Hopfgarten között | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1063 041-6 egy kis tolatós tehervonat élén Wörgl és Hopfgarten között | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
1201
![]() | ||||
![]() | Gőzös is volt vendégségben a 638.1301 személyében | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1110.505 pályaszámú nosztalgia-villanymozdonya Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1110.505 pályaszámú nosztalgia-villanymozdonya Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1110.505 pályaszámú nosztalgia-villanymozdonya Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1110.505 Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1020.44 Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A 1040.01 is itt járt Wörglben, ami egy négytengelyes univerzális villanymozdony, amit a 1245-ös sorozatból fejlesztettek ki, és a II. világháború korszakának első komoly fejlesztésének számít | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 1045.09 Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Az ÖBB 1670.104 pályaszámú nosztalgia-villanymozdonya Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 4061.13 Wörgl Hauptbahnhofon | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 2067 065-9 a Wörgli Fűtőháznál, ahol főleg kitológépként dolgozik, a Rola alacsonypadlós kocsijait tolja be és huzza ki a szerelőcsarnokból | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 2068 010-4 2008. augusztus 23-án a Wörgli főpályaudvar 150 éves fennállásának tiszteletére rendezett ünnepségen | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 2008.08.23-án a Wörgl Hbf.-on járt Balla Krisztián | ||||
Fotó: Balla Krisztián | |||||
![]() | Blauer Blitz (5145) a wörgli pályaudvaron | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Blauer Blitz (5145) a wörgli pályaudvaron | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | 103 245-7 Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A DB 111 027-9 pályaszámú reklámmozdonya Wörglben | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | Vasúttörténeti érdekesség a wörgli pályaudvaron látható, különvonatban érkezett francia eredetű, rozsdamentes acél fölhasználásával készült INOX-DEV kocsi | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 1063 049-9 a Wörgli Rola terminálnál | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 1063 049-9 a Brixlegg-i állomáson várakozik, hogy kapjon egy menetvonalat a nagy forgalmu innvölgyi vasutvonalon Wörglig | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
257
258
![]() | ||||
Az AchenseebahnA Jenbachból induló, 1000 mm nyomközű fogaskerekű vasútról itt olvashatsz: Achenseebahn. A ZillertalbahnA szintén Jenbachból induló, 760 mm nyomtávolságú kisvasútról itt olvashatsz: Zillertalbahn. | |||||
![]() | 2068 056-7 a jenbachi tartalék 2008. február 2-án | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 2068 007-0 a Hall in Tirol-i gurítódombról jár le éppen a vágányféken keresztül | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
| |||||
![]() | 2067 099-8 az Innsbrucki körfűtőház elött egy nemes vendéggel. a hatodikai Mikulásvonat gőzősével | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
| |||||
![]() | 2067 099-8 Innsbruck West állomáson tolat, ahol igazából ő a Fűtőházi tartalék, a teherkocsikat huzza ki-be a szervizcsarnokba | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() | A frissen felújított 2068 009-6 az Innsbruck West pályaudvaron lévő vagonműhelybe tolja be a forgalomból kisorozott, hibás kocsikat | ||||
Fotó: Végh József | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Kieswerk Starkenbach = AB Streng Bau 218![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1063 050-7 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 113-0 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 2067 108-7 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 218 | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Az Inn-viadukt Landeckben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Railjet Pians és Strengen között a Burgfriedbrücke és a Wolfsgruberbachbrücke viaduktokon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az Arlbergbahn-Ostrampe ékköve, a Trisannabrücke és a Wiesberg kastély | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az Arlbergbahn-Ostrampe ékköve, a Trisannabrücke | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Taurusok a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Taurus a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | ÖBB Railjet Pians és Strengen között a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 257-3 Strengen és Pians között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | ICE-T Pians és Strengen között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Egy ismeretlen ÖBB railjet St. Anton am Arlberg és Flirsch között a Rosannabrücke II műtárgyon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Arlbergschnellstrasse-felüljáró 218 | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Innere Maienbachgaleria = 354 m 218![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1016 004-2 St. Anton am Arlberg állomáson egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 010-9 St. Anton am Arlberg állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Biadonna-Tunnel = Abzw Langen 1 az alagútban 218![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Lawinenschutzdach = 91+144+35+22 m 218 | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 113-0 Dalaas állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB railjet vezérlőkocsija Hintergasse és Dalaas között a Radonatobelbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Egy DB ICE-T Dalaas és Hintergasse között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 170-0 Hintergasse és Dalaas között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Pfaffentobel-Tunnel = 97+162 m 218![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 097-5 Braz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() ![]() | ||||
![]() | Egy ÖBB 1116 railjet-szerelvénnyel Braz és Bludenz között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 133 Bludenz és Braz között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
218
![]() | ||||
![]() | A Montafonerbahn ET 10.110 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1016 013-3 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 191-6 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 130-4 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ÖBB 4024 023-6 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 4024 028-5 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Montafonerbahn ES 10.221 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
215
![]() | ||||
Az ausztriai railjet-járatok fontos elágazóállomása: észak felé a Westbahn vonalán Vorarlberg fővárosába, Bregenzbe, illetve azon keresztül Lindauba mennek a vonatok. Itt ágazik ki a Lichtensteinen keresztül Svájcba vezető mellékvonal, ami kanyargósságával, 80 km/h engedélyezett sebességével csakugyan nem tűnik a Budapest-Zürich nemzetközi vasúti közlekedés fő tengelyének. A kiépítés gyengeségére magyarázat, hogy az ingázók forgalmát inkább a Bregenz és St. Margarethen közötti vonal biztosítja, ami közvetlen kapcsolatot jelent St. Gallenbe, illetve, hogy a teherforgalom egyáltalán nem jelentős, az Arlbergbahnon csak napi néhány tehervonat közlekedik. | |||||
![]() | Az ÖBB 1063 049-9 Feldkirch állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1063 049-9 Feldkirch állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1063 049-9 Feldkirch állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
241
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
A Bodensee (Bodeni-tó) partján épült hangulatos állomás nem messze áll a kikötőtől és a világhírű víziszínpadtól. | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 126-2 Bregenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Az ÖBB 1116 113-0 Bregenz Hafen és Bregenz között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Egy ÖBB 4024 Talent Bregenz Hafen és Bregenz között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
Lindau Hbf. Németország felé csak dízelvontatású vasútvonalakkal csatlakozik, Ausztriából viszont a vorarlbergi S-Bahn Talent-motorvonatai és Bécs-Bregenz-Lindau viszonylatú railjet-vonatok is bejárnak. | |||||
|