150. számú vasútvonal
Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kiskunhalas - Szabadka - Újvidék - Zimony (-Belgrád)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
![]() |
1
80
120
![]() | ||
![]() | M43 1124, V43 1357 és V63 010 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 401 és M44 420 Budapest-Keleti pályudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1099 és 1347 hajnalban a Keleti pu.-n | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1032 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 431 374 (ex V43 1374) pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1118 Budapest-Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43-as a napkeltében a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 2292 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 480 005-2 sátoraljaújhelyi sebesvonattal a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR V46 036 pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V46 001 tol be egy GYSEV IC szerelvényt a Keleti csarnokába | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Gyári új állapotában a 1047 001-1 | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 1047 010-2 pályaszámú Taurusa Nagykátáról érkezik egy személyvonattal Budapest-Keleti pályaudvarra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 1047 010-2 (tervezett új száma szerint 91 55 0470 010-2) Taurus Budapest-Keleti pályaudvaron a Nagykáta-Budapest hajnali személyvonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A GYSEV 1047 503-6 pályaszámú Liszt-mozdony a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A GYSEV 470 505 "Páneurópai Piknik" Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A V63 151 és V63 155-ből képzett W63 306 pályaszámú mozdony egy teljesítményéhez képest kicsi vonattal Budapest Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Napkelte Budapest - Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Keleti éjszaka | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR 1047 007-8 és az ÖBB 1116 209 Budapest-Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Kisvakond szemléli az akkor újdonságnak számító railjetet a Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az ÖBB régi logóját viselő 1014 007-7 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 350 006-3 és 350 002-2 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A ŽSSK 350 018-8 Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A ZSSK 350 016-2 pályaszámú Gorillája Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 401 Budapest-Keleti pályudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
1
![]() ![]() | ||
![]() | 1047 006-0 a Keleti és Fradi között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1129 Ferencvárosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1157 Ferencváros előtt | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 2300Ferencvárosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V63 045 Ferencvárosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
1
![]() | ||
![]() | M28 1006, napfény, dízelszín | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Nagytotál a ferencvárosi dízelszínről | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 039 Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A gyomírtó szerelvény Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M47 1225-ös Szolnokról hazatérő Bzx-kocsikkal Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M62 254 Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A dízelek nem a főkereten elöl kapják meg a szépségtapaszaikat, hanem középen, a pályaszámuk alatt. | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M62 265 Ferencvárosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M62 260 és M62 228 szendvicsében a 408-as remot-Bobo | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 334 valószínűleg tehervonatára vár | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1137 tehervonattal Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1350 Ferencvárosba jár be | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Alulról... (V46 025) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 1047 002-9 és 1047 009-4 Ferencváros fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 470 009 GYSEV Raabercity kocsis IC-vonatával Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | ES64 U2-048 és M62 104 a ferencvárosi dízelszínben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | ES 64 U2 050 Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V63 041 Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V63 152 egy gyorsvonattal megáll szolgálati célból Ferencváros állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-TR V63 015 Ferencváros állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Flirtök Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Ferencváros a naplementében | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 1116 011-6 gépmenetben érkezett Ferencvárosba. | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | AWT búvárok a 753 704-6 vezetésével Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RCH által bérelt Laminátkák és egy MÁVCargo Taurus Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TENT E443-08 Budapest-Ferencvárosban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M28 1006 és V43 1205 a ferencvárosi fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
100
142
![]() | ||
![]() | M41 2177 Kőbánya-Kispesten | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M41 2203 a régi Kőbánya-Kispesten | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az M44 403 a régi Kőbánya-Kispesten a reggeli arany órában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | KÖKI | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 470 010 AranycsapatFerencváros és Kőbánya-Kispest között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A TXL ES 64 U2-060 Berlin MaueröffnungKőbánya-Kispest állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A V63 032 Ro-La vonattal Kőbánya-Kispesten | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 415 101 Kőbánya-Kispest állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Vezérlőkocsis csörgős inga érkezik Kökire a reggeli arany órában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M41 2177 Kőbánya-Kispesten | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
406
![]() | ||
Itt csatlakozik egy igen rövid összekötővágánnyal az országos vasúthálózathoz a Ráckevei HÉV. | |||
![]() | A MÁV-START 415 121 Soroksári út állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Két klasszikus Bobó egy képen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Két klasszikus Bobó egy képen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 40 44 003-4 Soroksári út rendezőállomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Soroksári út rendező állomás (M44 418) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 032 Soroksári út rendezőben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 032 Soroksári út rendezőben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | M44 032 Soroksári út rendezőben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Adatbázishiba | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A 431 294 Taksony és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 431 265 tehervonattal Taksony és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 460 054 Taksony és Dunavarsány között - a meleg miatti sebességkorlátozásokat a Szöcskék jobban viselik | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START Bmxfee 001 Taksony és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 434 003 (ex-BVmot 003) pályaszámú InterCity motorvonata a 150-es vonalon Dunavarsány és Taksony között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START M62 001 Dunavarsány és Taksony között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 424 201 KissamuTaksony és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 434 003-1 SamuInterCity motorkocsi Taksony és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | V43 1344 gyorsít ki Dunavarsányból | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 431 058 Dunavarsányban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Gyorsvonat Délegyháza és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tehervonat a napnyugta fényeinél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tehervonat Papagájjal a napnyugta fényeinél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Gyorsvonat Délegyháza és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1011 Délegyháza és Dunavarsány között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tehervonat a napnyugta fényeinél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 431 294 Dunavarsánynál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 431 177 Dunavarsányban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A 4044 009-8 pályaszámú magánvasúti Bobo a tartalék Délegyháza állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1007 egy tehervonattal indul Délegyházáról | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | VTG Eaos kocsi homlokfala a vasútmodellezők kedvéért | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | VTG Eaos kocsi oldalfala a vasútmodellezők kedvéért | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | FPL Eamnoss kocsi oldalfala a vasútmodellezők kedvéért | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Diszkréten graffitizett személyvonat suhan Délegyháza és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Fuggerth-modellből ismert ferenci V43 1346 Délegyházánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1087 Délegyháza és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 431 137 Délegyházánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 431 284 Délegyháza és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Hernyó Délegyháza és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tehervonat V43-assal Kiskunlacháza és Délegyháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1212 gyorsvonattal száguld (olyan 80 km/h-val) Délegyházánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A BCmot 397 talán Kiskunlacházán pihen egy kicsit | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A MÁV-START 414 009 pályaszámú Hernyó villamos motorvonata Dömsöd és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START Bmxfee 001 pályaszámú Hernyó vezérlőkocsi Dömsöd és Kiskunlacháza között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 415 120 Kiskunlacháza és Dömsöd között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A MÁV-START Bmxfee 001 Dömsöd és Kunszentmiklós-Tass között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A MÁV-START 414 009 Dömsöd és Kunszentmiklós-Tass között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
151
![]() | ||
![]() | BCmot 397, V63 035 és a BDt 335-ös vezérlőkocsi Kunszentmiklós-Tass állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 285 Kunszentmiklós-Tasson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Bzmot 285 Kunszentmiklós-Tasson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1356 Kunszentmiklós-Tasson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1212 Kunszentmiklós-Tass állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V63 035 Kunszentmiklós-Tass állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Ahogy jött, el is ment a vihar: a Bmxt 004 Kunszentmiklós-Tass állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A BCmot 397 Fülöpszálláson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A BCmot 397 Kiskőrösön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | V43 1117 tehervonattal Kiskőrösön | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
155
![]() | ||
![]() |
155
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Sándor = Aleksandrovo predgrade ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Bácsfeketehegy-Szeghegy = Lovcenac ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | 441-704 Újvidéken | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | 441-704 Péterváradon | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() | 441-704 Péterváradon (Петроварадин, Szerbia) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Zimony-külváros = Zemunsko Polje ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
250
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
250
![]() | ||
![]() | A 641-324-es Bobo a belgrádi fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 441-001 a kis fűtőház fordítókorongján | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Mozdonyparádé a belgrádi fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 641-324-es Bobo a belgrádi fűtőházban | ||
Fotó: Gulyás Attila | |||
![]() | 641-324 és 441-031 Belgrádban | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() | 441-001 a kis fűtőház fordítókorongján | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 441-001 a kis fűtőházban Belgrádban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 441-707 a kis fűtőházban Belgrádban | ||
Fotó: Bedenek József | |||
![]() |
250
![]() ![]() | ||
![]() | Ismeretlen pályaszámú 441-es indul Belgrádból | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
250
![]() | ||
![]() |
250
![]() ![]() | ||
![]() |
250
![]() | ||
![]() |
250
![]() ![]() | ||
![]() |
250
![]() | ||
![]() | 444-007 Rasputnica elágazásnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 444-007 Rasputnica elágazásnál | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() |
250
![]() ![]() | ||
![]() | 641-310 Topcider Teretna alatt | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 444-024 Rakovicánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 461-013 a Tara gyorsvonattal Topcider és Rakovica között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 412-005 Prijepolje Teretnáról érkező személyvonattal Topcidernél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 641-310 Topcider Teretna alatt | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() | 444-030 Rakovica és Topcider között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 444-024 Rakovicánál | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() | 461-006 Topcider Teretna alatt | ||
Fotó: Székely Viktor | |||
![]() |
250
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | |||
![]() |
![]() |