sín benbe.hu

-------------------------------------------

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

Egy virtuális év keretében körbenézünk a Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút környékén, valójában persze sok év, általában időkitöltő jellegű fotózásainak eredményeivel. Többnyire fotótúrák kezdődtek vagy végződtek Sopronban, akkor készültek ezek a fotók, ott lakik ugyanis egy jó barátom a családjával, és sokszor tőle indultunk fényképezni. Lesznek történelmi képek... De persze olyanok is, amik csak néhányaknak lesznek értékesek, azoknak, akik pont arról a járműrűl, pont arról a helyről keresnek képeket. Nem szeretem, ha az egyes vonalról úgy látszik egy galéria alapján, hogy Biatorbágyon, Száron és a komáromi térvilágító környékén kívül nem is fektettek síneket.

A GYSEV négy évszaka

Nagy kör időben és térben Sopron környékén.

Lépesfalva-Somfalva (Loiper fotó

Lépesfalva-Somfalva (Loipersbach-Schattendrof) vasútállomása

Egy virtuális év keretében körbenézünk a Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút környékén, valójában persze sok év, általában időkitöltő jellegű fotózásainak eredményeivel. Többnyire fotótúrák kezdődtek vagy végződtek Sopronban, akkor készültek ezek a fotók, ott lakik ugyanis egy jó barátom a családjával, és sokszor tőle indultunk fényképezni. Lesznek történelmi képek...

Az ÖBB 2143 009-5 Lépesfalv fotó

Az ÖBB 2143 009-5 Lépesfalva-Somfalva állomáson

A sokféle menetrendi struktúra közül ez az volt, amikor a GYSEV a frissen beszerzett halberstadti kocsijait a Bécs-Bécsújhely-Sopron útvonalon, EURegio szerelvényekként használta. Ekkor még voltak olyan vonatok (főleg este), amik Somfalváig jöttek csak, hasonlóan ahhoz, ahogy néhány korábbi győri vonat már csak Hegyeshalomig vagy Nickelsdorfig közlekedik. Aktuálisan mindegyik Regio és RegioExpress vonat Sopronig közlekedik, miután a Sopronkeresztúr - Sopronnyék-Haracsony (Deutschkreutz - Neckenmarkt-Horitschon) vonalat megvette a hajtánypálya, azóta nem mennek a dízel motorkocsik tovább arrafelé.

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nádtelepen

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Barátság és Nádtelep között

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nádtelep és Nagycenk között

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nádtelep és Nagycenk között

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nagycenk és Nádtelep között

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nagycenk és Nádtelep között

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nagycenken

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nagycenken

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese a Sorompónál

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese az Ikva-hídon Barátságnál

A Széchenyi Múzeumvasút 292 fotó

A Széchenyi Múzeumvasút 2921 001-0 pályaszámú C50-ese Nádtelepnél

A Széchenyi Múzeumvasút f&# fotó

A Széchenyi Múzeumvasút fűtőháza Fertőbozon

A Darázs pályakocsi Fert fotó

A Darázs pályakocsi Fertőbozon

Fertőboz-Múzeumvasút fotó

Fertőboz-Múzeumvasút

A GYSEV 1047 504-4 Fert! fotó

A GYSEV 1047 504-4 Fertőbozon

A GYSEV V43 334 Fertőb fotó

A GYSEV V43 334 Fertőbozon

A Kiscenk mozdonyka Fert fotó

A Kiscenk mozdonyka Fertőbozon

A GYSEV V43 325 tehervonatt fotó

A GYSEV V43 325 tehervonattal és a V43 334 egy személyvonat végén hazatérőben Fertőboz állomáson

A MÁV Dmot 953, kecskeméti  fotó

A MÁV Dmot 953, kecskeméti eredetű motorkocsi Fertőbozon

A GYSEV V63 156 InterCity v fotó

A GYSEV V63 156 InterCity vonatával Fertőbozon, amikor még Gigantok is jártak emelt sebességű fordában

A GYSEV 424 140 kiállítva F fotó

A GYSEV 424 140 kiállítva Fertőbozon

A GYSEV 520-030 kiállítva F fotó

A GYSEV 520-030 kiállítva Fertőbozon

A GYSEV V43 335 tehervonatá fotó

A GYSEV V43 335 tehervonatával Fertőbozon

Fotóhelyeim változatlanságának oka, hogy elszakadt a kerékpárom lánca, és vártam a kísérőautót, hogy összeszedjen. Persze, hogy jöttek a témák.

Kiscenk Nagycenk és Sorompó fotó

Kiscenk Nagycenk és Sorompó között

Kiscenk Nagycenken fotó

Kiscenk Nagycenken

A GYSEV V43 335-ös egy tehe fotó

A GYSEV V43 335-ös egy tehervonattal robog át Fertőszentmiklós állomáson

A GYSEV M44 307 Boldogasszo fotó

A GYSEV M44 307 Boldogasszony állomáson (Frauenkirchen, Ausztria) - a HÉV I. osztályú épület elé épített forgalmi körbenézőt azóta egy új vágány építése miatt elbontották

A GYSEV M44 307 tolatós teh fotó

A GYSEV M44 307 tolatós tehervonatával Boldogasszony (Frauenkirchen, Ausztria) és Mosonszentandrás (St. Andrä am Zicksee, Ausztria) között

Az ÖBB 1014 013-5 ingavonat fotó

Az ÖBB 1014 013-5 ingavonattal Barátudvar-Féltorony (Mönchhof-Halbturm, Ausztria) és Boldogasszony (Frauenkirchen, Ausztria) között

Az ÖBB 1014 013-5 ingavonat fotó

Az ÖBB 1014 013-5 ingavonattal Barátudvar-Féltorony (Mönchhof-Halbturm, Ausztria) és Boldogasszony (Frauenkirchen, Ausztria) között

ÖBB 5047-es motorkocsik az  fotó

ÖBB 5047-es motorkocsik az azóta villamosított Vulkapordány-Pozsonyi HÉV vonalán Fertőszéleskút (Breitenbrunn, Ausztria) és Feketeváros (Purbach, Ausztria) között

Érdekesnek tartom, hogy ahol korábban ritkásan szóló vagy dupla kis motorkocsik jártak, ott most négyrészes Talentek közlekednek ütemes menetrend szerint. Egy alapvetően kedvező helyzetű vasútvonal felújítása bőven ad annyi plusz utast, hogy az megérje. Jó példa lehet ez a Komárom-Esztergom vonalnak is, ahol az egyik helyi központ (Esztergom) felé is nőhet az utasforgalom, de reálissá válik a vonatok deltán bevitele a Nyugatiba egy pályafelújítás és villamosítás után. Most, hogy a Suzuki új utat kap, persze lehet, hogy a vasútvonal fejlesztése örökre lekerül a napirendről, ahogy a hangzatos környezetvédelmi célok is.

Az ÖBB 5047 090-5 Feketevár fotó

Az ÖBB 5047 090-5 Feketevárosban (Purbach, Ausztria)

Szokásos soproni reggel: a  fotó

Szokásos soproni reggel: a GYSEV 1116 060, az ÖBB 5047 042-6 és a GYSEV 430 324 látszik a képen

Szokásos pozsonyi este: egy fotó

Szokásos pozsonyi este: egy szlovákiai túrámról Bécsen át Sopronba kellett eljutnom, ekkor fotóztam az érsekújvári személyvonat élén a MÁV-TR 431 153-ast Pozsony Főpályaudvaron

Az ÖBB 4124 017-7 Wien Südb fotó

Az ÖBB 4124 017-7 Wien Südbahnhof (Ostseite) állomáson

Az ÖBB 2016 007 és a 4124 0 fotó

Az ÖBB 2016 007 és a 4124 012-8 Wien Südbahnhof (Ostseite) állomáson

Wien Südbahnhof (Ostseite)  fotó

Wien Südbahnhof (Ostseite) ideiglenes felvételi épülete

A GYSEV 247 509 Sopron-Ipar fotó

A GYSEV 247 509 Sopron-Ipartelep (ex-Sopron-Déli) és Ágfalva között

A még osztrák fényezésű fotó

A még osztrák fényezésű (Jaffa) GYSEV 247 505 Ágfalva és Sopron-Ipartelep (ex-Sopron-Déli) között

A GYSEV 247 505 Jaffa-színe fotó

A GYSEV 247 505 Jaffa-színezésben Lépesfalva-Somfalva (Loipersbach-Schattendorf, Ausztria) és Ágfalva között

A GYSEV 247 509 Ágfalva és  fotó

A GYSEV 247 509 Ágfalva és Lépesfalva-Somfalva között

Azt írta a Pravda (persze megint, nem az igazat), hogy a nyári Nohabozással hosszú idő után, egészen pontosan az M63-asok forgalomból kivonása után, először járt 120 km/h-s, dízel vontatású vonat Magyarországon. Szegény GYSEV-nek senki nem magyarázta el, hogy ők évek óta nem járnak...

A GYSEV 1446 516 Lépesfalva fotó

A GYSEV 1446 516 Lépesfalva-Somfalva és Ágfalva között

A GYSEV 2446 516 Lépesfalva fotó

A GYSEV 2446 516 Lépesfalva-Somfalva és Márczfalva-Fraknónádasd (Marz-Rohrbach) között

A GYSEV 247 509 Fraknó és L fotó

A GYSEV 247 509 Fraknó és Lépesfalva között

Az ÖBB 5022 051-4 pályaszám fotó

Az ÖBB 5022 051-4 pályaszámú Desiro motorkocsija Márczfalva-Fraknónádasd és Lépesfalva-Somfalva között

A GYSEV zöld-sárga 247 509- fotó

A GYSEV zöld-sárga 247 509-es Lépesfalva és Fraknó között

A GYSEV zöld-sárga 247 509- fotó

A GYSEV zöld-sárga 247 509-es Lépesfalva és Fraknó között

A GYSEV 247 505 Fraknó és L fotó

A GYSEV 247 505 Fraknó és Lépesfalva között

Az ÖBB 5022 051-4 Ágfalva é fotó

Az ÖBB 5022 051-4 Ágfalva és Lépesfalva-Somfalva között

A GYSEV 247 509 Ágfalva és  fotó

A GYSEV 247 509 Ágfalva és Lépesfalva-Somfalva között

A GYSEV 430 327 Sopronban fotó

A GYSEV 430 327 Sopronban

Szilveszteri különvonat érk fotó

Szilveszteri különvonat érkezik Sopronba a zöld 2143 040-0 pályaszámú dízelmozdonnyal

Szilveszteri különvonat érk fotó

Szilveszteri különvonat érkezik Sopronba a zöld 2143 040-0 pályaszámú dízelmozdonnyal

140 éves a GYSEV: ezt hirde fotó

140 éves a GYSEV: ezt hirdeti a 470 504-1 pályaszámú Taurus

Ismét Sopron: a GYSEV 430 3 fotó

Ismét Sopron: a GYSEV 430 330-as Szili, a 2446 517-es csuklós Jenbacher és a 448 305-ös Bobó, a MÁV-TR 460 052-es Szöcske és az ÖBB 5047 069-0 pályaszámú szóló Jenbacher pózoltak a kamerának

Az ÖBB 6020 212-4 vezérl fotó

Az ÖBB 6020 212-4 vezérlőkocsi száguld be a bécsi S-Bahn alagút új Hauptbahnhof állomására

Az ÖBB 4020 218-6 egy a béc fotó

Az ÖBB 4020 218-6 egy a bécsi repülőtérre tartó S7-es járattal Handelskaiban

Bécsben nagyon furcsa, ám nagyon logikus az S-Bahnok számozása: nem oda-vissza viszonylatszámok vannak néhány vonalon, hanem célállomás szerinti, függetlenül attól, hogy honnan indult a szerelvény. Ez ma már nem annyira lényeges, de a Főpályaudvar megnyitása előtt az S7 egy elég komoly hurkot csinált Bécsben, és több irányból is érkezhettek például S3-as vonatok. Ma már a számozás jobban hasonlít a megszokottra.

Az ÖBB 4024 128-3 Handelska fotó

Az ÖBB 4024 128-3 Handelskainál az S45-ösön

Az ÖBB 4024 135-8 Hernalsná fotó

Az ÖBB 4024 135-8 Hernalsnál az S45-ösön

Hosszú ULF-villamos Hernals fotó

Hosszú ULF-villamos Hernalsnál

Az extra alacsony belépőszintű, de szűk csuklóalagutas, aszimmetrikus keresztmetszetű vázú villamosok helyett immár hagyományos alacsonypadlós Bombarider Flexityket rendelt a bécsi városvezetés. Mondhatjuk, hogy a kísérlet megbukott. Az utcaszintű fölszállóhelyek helyett pedig majd épülnek a peronok a belvárosban.

Az ÖBB 4024 133-3 Hernalsná fotó

Az ÖBB 4024 133-3 Hernalsnál

Úgy volt, hogy 4030-as nosztalgiavonat lesz a Vorortlinién, de sajnos nem lett.

Az ÖBB 4024 128-3 Gersthofn fotó

Az ÖBB 4024 128-3 Gersthofnál

Talentek Gersthofnál fotó

Talentek Gersthofnál

Talent Heiligenstadt és Han fotó

Talent Heiligenstadt és Handelskai között a Duna-csatorna zsilipjénél

SGP V sorozatú metrókocsi H fotó

SGP V sorozatú metrókocsi Heiligenstadtban

Az ÖBB 4024 128-3 Heiligens fotó

Az ÖBB 4024 128-3 Heiligenstadtban

A 2673 pályaszámú, T soroza fotó

A 2673 pályaszámú, T sorozatú metrószerelvény az U6-os vonal Neue Donau állomásán

A 2694 pályaszámú, T soroza fotó

A 2694 pályaszámú, T sorozatú metrószerelvény az U6-os vonal Neue Donau állomásán

Az ÖBB 4020 295-4 Handelska fotó

Az ÖBB 4020 295-4 Handelskai és Strandbäder között

Strandbäder S-Bahn állomás az U6-os metró állomásának megépültekor szűnt meg, de a minimális forgalmú megálló peronja még megvan.

A Wiener Linien 2668 pályas fotó

A Wiener Linien 2668 pályaszámú, T sorozatú metrókocsija az U6-os vonalon Neue Donaunál

ÖBB 4020-asok találkoznak S fotó

ÖBB 4020-asok találkoznak Strandbädernél

ÖBB emeletes ingavonat Stra fotó

ÖBB emeletes ingavonat Strandbädernél

Strandbäder peronja és egy  fotó

Strandbäder peronja és egy U6-os metrószerelvény

Az új Westbahnhof irodaháza fotó

Az új Westbahnhof irodaháza

A DB 411 554-9 pályaszámú I fotó

A DB 411 554-9 pályaszámú ICE-T motorvonata Wien Westbahnhofon

A Westbahnhof kultúrált és  fotó

A Westbahnhof kultúrált és sokféle szolgáltatást nyújtó utascsarnoka

Az ÖBB 1216 210 pályaszámú, fotó

Az ÖBB 1216 210 pályaszámú, Kapsch-reklámos, három áramrendszerű Taurus villanymozdonya Wien Meidling állomáson

Az ÖBB 1144 262 Wien Meidli fotó

Az ÖBB 1144 262 Wien Meidlingen

Csúcsforgalom a felújítás é fotó

Csúcsforgalom a felújítás és villamosítás előtti, havas Szentgotthárdon

Osztrák táj Fehringnél fotó

Osztrák táj Fehringnél

Desiro Feldbach, 1800 V egy fotó

Desiro Feldbach, 1800 V egyenárammal villamosított állomásán a Szombathely-Graz vonalon (a Z-betű a felhatalmazás)

Feldbach Landesbahn a Feldb fotó

Feldbach Landesbahn a Feldbach - Bad Gleichenberg vasútvonal telepállomása - a képen az E41 pályaszámú mozdony egy személykocsival tolat

Feldbach Landesbahn a Feldb fotó

Feldbach Landesbahn a Feldbach - Bad Gleichenberg vasútvonal telepállomása - a képen az E41 pályaszámú mozdony egy személykocsival tolat

A Steiermärkische Landesbah fotó

A Steiermärkische Landesbahn darus PFT-járműve Feldbach Landesbahn állomáson

Az StLB ET1 motorkocsija Oe fotó

Az StLB ET1 motorkocsija Oedt Siedlung és Feldbach Landesbahn között

Az StLB ET1 motorkocsija Fe fotó

Az StLB ET1 motorkocsija Feldbach Landesbahn és Oedt Siedlung között

Az StLB ET1 motorkocsija Fe fotó

Az StLB ET1 motorkocsija Feldbach Landesbahn és Oedt Siedlung között

Az ÖBB 5022 059-7 pályaszám fotó

Az ÖBB 5022 059-7 pályaszámú Desiro motorvonata Feldbach állomáson

Az ÖBB 5022 045-6 Hartberg  fotó

Az ÖBB 5022 045-6 Hartberg állomáson

A Wechselbahn az Alpok-Adria Vasutak részeként épült meg, elsősorban a Semmering kerülőútvonalaként, bár erre a Déli Vasút szombathelyi vonala akkor is alkalmasabb volt. Az Aspang Markt és Fehring közötti pálya Mönichkirchen alatt hágóalagúton vezet át az Alpok szélén, többnyire párhuzamosan az A2 autópályával, déli rámpája gyakorlatilag végig hegyivasút, sok helyen mellékvonali ívekkel, bár jórészt nyolcvanra így is alkalmas. Mégis összességében lassabb erre, mint a Semmering felé, így a többi Alpok-Adria vonalhoz képest, amelyek közül a Pyhrnbahn vegetál, de a fejlesztéseknek köszönhetően a Summerauerbahnnal együtt új erőre kaphat, a Tauern-, a Karawanken- és a Wocheinerbahn pedig köszönik, nagyon jól megvannak (a Bohinjra is ráférne mondjuk egy kis fejlesztése, például villamosítás, csak a szlovének nem akarnak még nagyobb forgalmat Koperbe), addig a Wechselbahn néhány Desirón és egy favonaton kívül mást nem szokott látni. Pedig elég jó viaduktok vannak végig a vonalon (erről is lesz később összeállítás a benbe.hu-n).

Az ÖBB 5022 035-7 Hartberg  fotó

Az ÖBB 5022 035-7 Hartberg állomáson

Az ÖBB 5022 035-7 Hartberg  fotó

Az ÖBB 5022 035-7 Hartberg állomáson

Tiszta retró: V46 007 és az fotó

Tiszta retró: V46 007 és az eredeti két motorkocsi egyike, az 5047 501-1 Sopron fűtőházában

Az ÖBB 4124 018-5 Vulkapord fotó

Az ÖBB 4124 018-5 Vulkapordány (Wulkaprodersdorf, Ausztria) és Darufalva (Drassburg, usztria) között

A GYSEV leghangulatosabb része ez a kis dombvidéki, kanyargós szakasz. Az alacsony pályasebesség persze gond lehetne, de itt két állomásközben is van térközjelző, osztrák módi szerint csak felesbe osztva az állomásközt, külön előjelzővel.

ÖBB Talent motorvonat a GYS fotó

ÖBB Talent motorvonat a GYSEV osztrák szakaszán Darufalva és Vulkapordány között

ÖBB Talent motorvonat a GYS fotó

ÖBB Talent motorvonat a GYSEV osztrák szakaszán Wulkaprodersdorf és Drassburg között

ÖBB Talent motorvonat a GYS fotó

ÖBB Talent motorvonat a GYSEV osztrák szakaszán Wulkaprodersdorf és Drassburg között

Az ÖBB 1116 266-6 Wulkaprod fotó

Az ÖBB 1116 266-6 Wulkaprodersdorf és Drassburg között

(Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GYSEV/Raaberbahn))

Az ÖBB 1116 266-6 Wulkaprod fotó

Az ÖBB 1116 266-6 Wulkaprodersdorf és Drassburg között

(Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GYSEV/Raaberbahn))

Tolatós tehervonat két GYSE fotó

Tolatós tehervonat két GYSEV M44-essel Vulkapordány (Wulkaprodersdorf, Ausztria) és Darufalva (Drassburg, Ausztria) között

Darufalva megállóhely fotó

Darufalva megállóhely

A GYSEV V43 320 Nemeskér-Eg fotó

A GYSEV V43 320 Nemeskér-Egyházasfalu és Lövő között

A MÁV Iker-Bézéje, a 6312 0 fotó

A MÁV Iker-Bézéje, a 6312 001-8 a Szombathely-Kőszeg vonalon Gyöngyösfalu közelében

A MÁV Iker-Bézéje, a 6312 0 fotó

A MÁV Iker-Bézéje, a 6312 001-8 a Szombathely-Kőszeg vonalon Gyöngyösfalu közelében

ÖBB 5046-os motorkocsi a Sü fotó

ÖBB 5046-os motorkocsi a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

MÁV eredetű M31-esek a fotó

MÁV eredetű M31-esek a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

A pálya állapota miatt a teherforgalom is megszűnt, a csatlakozó Friedberg-Felsőőr vonal bezárása miatt a személyforgalom újraindítására sincs kilátás.

MÁV eredetű M31-esek a fotó

MÁV eredetű M31-esek a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

Az ÖBB 93.1422 pályaszámú g fotó

Az ÖBB 93.1422 pályaszámú gőzmozdony a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

Az SRB 242.01 pályaszámú dí fotó

Az SRB 242.01 pályaszámú dízelmozdony a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

MÁV BCmot-pótkocsi (BCx) a  fotó

MÁV BCmot-pótkocsi (BCx) a Südburgenlandische Regionalbahn telephelyén Nagyszentmihályon (Großpetersdorf, Ausztria)

Ilyen lenne a teljes motorvonat egyébként.

Egy 5046-mellékkocsi Nagysz fotó

Egy 5046-mellékkocsi Nagyszentmihályban

Az ÖBB 97.203 pályaszámú fo fotó

Az ÖBB 97.203 pályaszámú fogaskerekű gőzmozdony Nagyszentmihályban

A GYSEV 1047 505-1 matrica  fotó

A GYSEV 1047 505-1 matrica nélkül, 6 Bh-kocsival Bük és Acsád között

A GYSEV V43 334 Acsád és ük fotó

A GYSEV V43 334 Acsád és ük között a Góri erdőben

A V46 052 Sopronkövesd és L fotó

A V46 052 Sopronkövesd és Lövő között

A V46 052 Sopronkövesd és L fotó

A V46 052 Sopronkövesd és Lövő között

Az ÖBB 5022 042-3 érkezik B fotó

Az ÖBB 5022 042-3 érkezik Bécsújhelyről Sopronba (Ödenburg, Magyarország)

A MÁV-TR V63 153 jár körbe  fotó

A MÁV-TR V63 153 jár körbe Sopronban, miután megérkezett gyorsvonatával Budapestről

A GYSEV eredeti csuklós mot fotó

A GYSEV eredeti csuklós motorkocsija, az FHÉV-re beszerzett 5147 512-7 (és másik végén az 511-es) Sopron fűtőházában

Az ÖBB 2016 020-6 Bécsújhel fotó

Az ÖBB 2016 020-6 Bécsújhelyről érkezik InterCity vonatával Sopronba

ÖBB Talent Harka és Sopronk fotó

ÖBB Talent Harka és Sopronkeresztúr (Deutschkreutz, Ausztria) között

ÖBB Talent Harka és Sopronk fotó

ÖBB Talent Harka és Sopronkeresztúr (Deutschkreutz, Ausztria) között

ÖBB Desiro Deutschkreutz és fotó

ÖBB Desiro Deutschkreutz és Harka között

Sopronnyék-Haracsony (Necke fotó

Sopronnyék-Haracsony (Neckenmarkt-Horitschon, Ausztria) felvételi épülete (kiegészített HÉV III. osztály)

GYSEV drezina Neckenmarkt-H fotó

GYSEV drezina Neckenmarkt-Horitschonban

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronkeresztúr (Deutschkreutz, Ausztria) és Sopronnyék-Haracsony (Neckenmarkt-Horitschon, Ausztria) között

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronkeresztúr (Deutschkreutz, Ausztria) és Sopronnyék-Haracsony (Neckenmarkt-Horitschon, Ausztria) között

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronnyék-Haracsony (Neckenmarkt-Horitschon, Ausztria) és Doborján-Lakfalva mrh. (Raiding-Lackendorf, Ausztria) között

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronszentmártonban (Markt St. Martin, Ausztria)

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronszentmártonban (Markt St. Martin, Ausztria)

Sör-virsli Sopronszentmárto fotó

Sör-virsli Sopronszentmártonban (Markt St. Martin, Ausztria)

A drezinás cég kétéltű fotó

A drezinás cég kétéltű Suzukija

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgi fotó

Az ÖBB 2143 051-7 nosztalgiavonattal Sopronszentmártonban (Markt St. Martin, Ausztria)

Az ÖBB 5047 088-9 Sopron f& fotó

Az ÖBB 5047 088-9 Sopron fűtőházban

Az ÖBB 1116 189-0, néhány m fotó

Az ÖBB 1116 189-0, néhány másik Teknő és M44 310 Sopron fűtőházban

(Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GYSEV/Raaberbahn))

A GYSEV M40 401 és M44 303  fotó

A GYSEV M40 401 és M44 303 Sopron fűtőházában

A GYSEV M42 001 Sopronban fotó

A GYSEV M42 001 Sopronban

Az ÖBB 86-33 200-6 pályaszá fotó

Az ÖBB 86-33 200-6 pályaszámú emeletes vezérlőkocsija Fertőszentmiklóson

Az ÖBB 1014 015-0 Fertő fotó

Az ÖBB 1014 015-0 Fertőszentmiklóson

Az ÖBB 1116 001-7 Csornán fotó

Az ÖBB 1116 001-7 Csornán

(Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GYSEV/Raaberbahn))

ÖBB Talent indul Nezsiderbe fotó

ÖBB Talent indul Nezsiderbe Fertőszentmiklósról

A MÁV-TR V63 046 Fertő fotó

A MÁV-TR V63 046 Fertőszentmiklóson

A MÁV-TR V63 046 Fertő fotó

A MÁV-TR V63 046 Fertőszentmiklóson

Az ÖBB 4124 036-7 Fertő fotó

Az ÖBB 4124 036-7 Fertőszentmiklóson

The ÖBB 1014 011-9 at Fert& fotó

The ÖBB 1014 011-9 at Fertőszentmiklós

A MÁV-TR V63 046 és a GYSEV fotó

A MÁV-TR V63 046 és a GYSEV V43 323 Sopron-Rendezőben

A GYSEV M44 312 Fertős fotó

A GYSEV M44 312 Fertőszentmiklóson

A GYSEV V43 333 Fertőb fotó

A GYSEV V43 333 Fertőbozon

175 éves a vasút Ausztriába fotó

175 éves a vasút Ausztriában - ünnepség Kismartonban a 1116 249 által vontatott Werbe-railjettel

175 éves a vasút Ausztriába fotó

175 éves a vasút Ausztriában - ünnepség Kismartonban a 1116 249 által vontatott Werbe-railjettel (a vezérlőkocsi a 80-90.749)

(Leithagebirgsbahn)

175 éves a vasút Ausztriába fotó

175 éves a vasút Ausztriában - ünnepség Kismartonban a 1116 249 által vontatott Werbe-railjettel (a vezérlőkocsi a 80-90.749)

(Leithagebirgsbahn)

175 éves a vasút Ausztriába fotó

175 éves a vasút Ausztriában - ünnepség a kismartoni ünnepség után tér haza a 1116 249 által vontatott Werbe-railjet a Fertő-tó partjáról (a kép Nezsider (Neusiedl am See, Ausztria) és Parndorf Ort (Pándorfalu község) között készült

(Leithagebirgsbahn)

A GySEV 470 502 Sopronban fotó

A GySEV 470 502 Sopronban

A GYSEV 1116 064-5 Fert! fotó

A GYSEV 1116 064-5 Fertőboz és Sopron között

A GYSEV 430 327 Fertőb fotó

A GYSEV 430 327 Fertőboz és Sopron között

A Kincses nevű keskenn fotó

A Kincses nevű keskennyomközű gőzmozdony kiállítva Nagycenken - gyártotta a MÁV Gépgyár 1914-ben

Alacsony oldalfalú teherkoc fotó

Alacsony oldalfalú teherkocsi Nagycenken

ÖBB alacsony oldalfalú tehe fotó

ÖBB alacsony oldalfalú teherkocsi Nagycenken (1000 mm nyomtávú)

Alacsony oldalfalú teherkoc fotó

Alacsony oldalfalú teherkocsi Nagycenken

Alacsony oldalfalú teherkoc fotó

Alacsony oldalfalú teherkocsi Nagycenken

Alacsony oldalfalú teherkoc fotó

Alacsony oldalfalú teherkocsi Nagycenken

A Hany Istók gőzmozdon fotó

A Hany Istók gőzmozdony Nagycenken (gyártotta Orenstein&Koppel Berlin 1923-ban)

A Kaposvári Cukorgyár V. pá fotó

A Kaposvári Cukorgyár V. pályaszámú gőzmozdony Nagycenken (gyártotta Krauss és társa Linzben 1916-ban)

A 495-5001 pályaszámú, 1000 fotó

A 495-5001 pályaszámú, 1000 mm nyomközű gőzmozdony kiállítva Nagycenken (építette a MÁVAG 1915-ben a Diósgyőri Gépgyár részére)

A 10-es pályaszámú, 1000 mm fotó

A 10-es pályaszámú, 1000 mm nyomközű, szerkocsis gőzmozdony Nagycenken (építette a bécsújhelyi Siegl gyár 1870-ben, utóljára a Borsodnádasdi Lemezgyár kisvasútján üzemelt)

A 490,057 pályaszámú gő fotó

A 490,057 pályaszámú gőzmozdony Nagycenken (építette a MÁVAG 1950-ben)

Bhv-ra emlékeztető kis fotó

Bhv-ra emlékeztető kisvasúti kocsi kiállítva Nagycenken

Ágfalva állomás helye - a v fotó

Ágfalva állomás helye - a villamosítás során elvileg peront is kap

Sopronnyék-Haracsony állomá fotó

Sopronnyék-Haracsony állomás

Sopronnyék-Haracsony állomá fotó

Sopronnyék-Haracsony állomás

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Kilátás a Fertő-tóra fotó

Kilátás a Fertő-tóra

Kilátás a Fertő-tóra F fotó

Kilátás a Fertő-tóra Fertőmeggyesről (Mörbisch am See)

Kilátás a Fertő-tóra F fotó

Kilátás a Fertő-tóra Fertőmeggyesről (Mörbisch am See)

Fertőmeggyes (Mörbisch fotó

Fertőmeggyes (Mörbisch am See)

Szúnyogírtó AN-2-es Fert fotó

Szúnyogírtó AN-2-es Fertőrákoson

Szúnyogírtó AN-2-es Fert fotó

Szúnyogírtó AN-2-es Fertőrákoson

Szúnyogírtó AN-2-es Fert fotó

Szúnyogírtó AN-2-es Fertőrákoson

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára - dárdák fotó

Fraknó vára - dárdák

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára - ólomgolyók ön fotó

Fraknó vára - ólomgolyók öntése

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Fraknó vára - gyújtóbombák fotó

Fraknó vára - gyújtóbombák

Fraknó vára - réz serpeny&# fotó

Fraknó vára - réz serpenyők

Fraknó vára - réz serpeny&# fotó

Fraknó vára - réz serpenyők

Fraknó vára - középkori t&# fotó

Fraknó vára - középkori tűzhely

Fraknó vára fotó

Fraknó vára

Feketeváros kapuja (Purbach fotó

Feketeváros kapuja (Purbach)

Feketeváros kapuja (Purbach fotó

Feketeváros kapuja (Purbach)

Feketeváros kapuja (Purbach fotó

Feketeváros kapuja (Purbach)

Feketeváros kapuja (Purbach fotó

Feketeváros kapuja (Purbach)

Szombathelyi napóra a Savar fotó

Szombathelyi napóra a Savaria Fesztivál alatt

Feketeváros fotó

Feketeváros

Feketeváros fotó

Feketeváros

Feketeváros fotó

Feketeváros

Feketeváros fotó

Feketeváros

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

A féltoronyi kastély (Halbt fotó

A féltoronyi kastély (Halbturn, Ausztria)

Helyi busz Nezsideren fotó

Helyi busz Nezsideren

Természetesen a buszokat is az ÖBB közlekedteti, garantált az összehangolás.

Nezsider fotó

Nezsider

Nezsider fotó

Nezsider

Köszönöm a figyelmed!

Nezsider fotó

Nezsider

Köszönöm a figyelmedet! Kérlek, maradj a benbe.hu-n!

Keress a címkék közöttg

Hasonló képek:

2150 M41V46  M44 334 Bzmot

Helyszínek:

Mozdonysorozatok:

247 M44 1116 V43 V63 1014 M31 V46 4020 6312 Bzmot 2016

 

Régi és új albumok:

Váli-völgyi ZsúrNapi vonatfotók 2.Pár holland képCseh motorvonatok nyomábanAlföld

Albumok Mozdonyok Atlasz RhB Cikkek Toolbox

-----------------

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2017. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek