246. számú vasútvonal
Simplonbahn: Montreux - Martigny - Sion - Sierre - Visp - Brig - Domodossola
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Hossz-szelvény:
![]() |
244
240
![]() | |||
Remek téli képek a MOB vonaláról a Drehscheibe fórumon: http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?106,5801104. | ||||
![]() | A SBB-CFF-FFS Re 4/4 11308 Montreux állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MOB/Montreux - Glion - Rocher-de-Nay Bhe 2/4 204 és a Bhe 4/8 304 Montreux állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az MVR (Montreux-Vevey-Rivera) ABeh 2/6 7504 Montreux állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MOB/Montreux - Glion - Rocher-de-Nay Bhe 2/4 204 és a Bhe 4/8 304 Montreux állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MOB/Montreux - Glion - Rocher-de-Nay Bhe 4/8 302 Montreux állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | InterCity Montreux-ben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
278
279
280
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
281
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
284
![]() | |||
![]() | A SBB-CFF-FFS Re 4/4 III 380-8 Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A SBB-CFF-FFS Re 460 050-8 Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Regionalps RBDe 560 RA06 Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A RegionAlps RA12 NPZ Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A TMR RA06 NPZ Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A TMR / Saint Bernard Express RA41 NINA Martigny állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() | SBB InterCity vonat Re 460 sorozatú mozdonnyal Visp és Raron között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen RegionAlps NPZ (Domino) Visp és Raron között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen BLS 486 Visp és Raron között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen BLS 486 Visp és Raron között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
232
![]() | |||
![]() | Egy ismeretlen MGB ABDeh 4/10 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az SBB Re460 090-4 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen MGB ABDeh 4/8 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() ![]() | |||
![]() |
232
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() | Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m 245![]() | |||
A Bern-Lötschberg-Simplon vasút vonala valójában sem Bernt, sem a Simplont nem éri el. Berntől Thunig a pálya az SBB-é, csakúgy, mint a Lausanne - Montreux - Sierre - Visp - Brig - Domodossola vasútvonal részeként üzemeltetett Simplon-alagút (amit tekinthetünk a világ első bázisalagútjának). A BLS fővonala Thun és Brig között vezet a hegyen át, de számos Bern környéki elővárosi vonalat az évek során integráltak a BLS AG-be (a folyamat a BLS alapításától, 1906-tól napjainkig tartott, a BLS AG a BLS Lötschbergbahn AG és a Regionalverkehr Mittelland egyesüléseképp jött létre 2006-ban), illetve a BLS AG látja el különböző vonataival az elővárosi forgalmat a Bern-környéki SBB vonalakon is. Cserébe a BLS tulajdonát képező Lötschberg bázisalagúton a távolsági vonatokat az SBB közlekedteti, a teheráru-fuvarozásban pedig egyaránt résztvesz mindkét cég a Lötschberg és a Gotthard hágókon is. Valójában az egész csak aktatologatás, a legnagyobb magánvasútnak tartott BLS AG jórészt Bern kanton és a szövetségi állam tulajdonában van. | ||||
| ||||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
A Galleria olaszul alagutat jelent, tehát ezek nem félig nyitott kő- vagy lavinafogó műtárgyak, hanem valódi alagutak. | ||||
| ||||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() | Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m 245![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() | Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m 245![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
| ||||
| ||||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() | |||
![]() |
245
![]() ![]() |