sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

Különvonatok Nyugat-Szlovákiában
Különvonatok Nyugat-Szlovákiában
Kredenc, gőzmozdony, retró 810-es, 753-as és még sok más a Csallóközben, Nyitránál és Aranyosmarótnál.

Luzern-Interlaken-Express
2014-es svájci körutunk utolsó állomása: fotózás a Zentralbahnon és az ahhoz csatlakozó két fogaskerekű kisvasúton.

Ikarus 260.43-mal Borsodban
Fotóbuszozás egy öreg, ráncajtós csodával a dombok között. Ha már vonat alig jutott...

Út a Jungfrauhoz
Csak egy gyors, délutáni fotózás a völgyben a Berner Oberlandbahnon, a Wengernalpbahnon és a Schynige Platte-Bahnon.

Gőz és gázolaj a Bakonyban
Egy régebbi különvonat a 324-essel és pár kép a téli szünetből a Rátóti-viaduktok környékéről, Csörgőkkel.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

246. számú vasútvonal

Simplonbahn: Montreux - Martigny - Sion - Sierre - Visp - Brig - Domodossola

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Címkefolyam

Montreux = 395 m

244 240 Remek téli képek a MOB vonaláról a Drehscheibe fórumon: http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?106,5801104.

Territet

Veytaux-Chillon = 380 m

Villeneuve = 375 m

Roche VD

Aigle

278 279 280

St-Triphon

Bex

281

Tunnel St-Maurice = 489 m

St-Maurice = 421 m

Evionnaz = 449 m

Vernayaz

Martigny = 467 m

284

Charrat-Fully = 461 m

Saxon = 465 m

Riddes = 471 m

Tunnel Zavannes = 160 m

Chamoson

Ardon

Châteauneuf-Conthey = 489 m

Sion = 491 m

St-Léonard = 505 m

Sierre = 534 m

Tunnel Sierre = 255 m

Tunnel Rapsille = 80 m

Salgesch = 576 m

Varen-Tunnel = 2809 m

Leuk-Tunnel = 1374 m

Leuk = 623 m

Turtmann = 624 m

Gampel-Steg = 632 m

Raron = 639 m

SBB InterCity vonat Re 460 sorozatú mozdonnyal Visp és Raron között
SBB InterCity vonat Re 460 sorozatú mozdonnyal Visp és Raron között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen RegionAlps NPZ (Domino)  Visp és Raron között
Egy ismeretlen RegionAlps NPZ (Domino) Visp és Raron között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS 486  Visp és Raron között
Egy ismeretlen BLS 486 Visp és Raron között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS 486  Visp és Raron között
Egy ismeretlen BLS 486 Visp és Raron között

Fotó: Takács Bence

St. German

245

245

Visp = 651 m

232

Brig = 678 m

232 245

245

Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m

245 A Bern-Lötschberg-Simplon vasút vonala valójában sem Bernt, sem a Simplont nem éri el. Berntől Thunig a pálya az SBB-é, csakúgy, mint a Lausanne - Montreux - Sierre - Visp - Brig - Domodossola vasútvonal részeként üzemeltetett Simplon-alagút (amit tekinthetünk a világ első bázisalagútjának). A BLS fővonala Thun és Brig között vezet a hegyen át, de számos Bern környéki elővárosi vonalat az évek során integráltak a BLS AG-be (a folyamat a BLS alapításától, 1906-tól napjainkig tartott, a BLS AG a BLS Lötschbergbahn AG és a Regionalverkehr Mittelland egyesüléseképp jött létre 2006-ban), illetve a BLS AG látja el különböző vonataival az elővárosi forgalmat a Bern-környéki SBB vonalakon is. Cserébe a BLS tulajdonát képező Lötschberg bázisalagúton a távolsági vonatokat az SBB közlekedteti, a teheráru-fuvarozásban pedig egyaránt résztvesz mindkét cég a Lötschberg és a Gotthard hágókon is. Valójában az egész csak aktatologatás, a legnagyobb magánvasútnak tartott BLS AG jórészt Bern kanton és a szövetségi állam tulajdonában van.

Iselle di Trasquera = 628 m

245

245

Galleria Trasquera = 1712 m

245 A Galleria olaszul alagutat jelent, tehát ezek nem félig nyitott kő- vagy lavinafogó műtárgyak, hanem valódi alagutak.

245

Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m

245

245

Varzo = 529 m

245

245

Galleria Varzo = 81 m

245

245

Galleria Mognatta = 422 m

245

245

Galleria Gabbio Molio = 568 m

245

245

245

Galleria San Giovanni = 425 m

245

245

Galleria Rio Confinale = 51 m

245

245

Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m

245

245

Preglia = 331 m

245

245

Domodossola = 270 m

245
Link külső szerveren található képhez új ablakba
Képek a katasztrofális karban tartott olasz állomásról.

245

Bivio

245

245

245

245

245

245

245

Domo II = 239 m

245

245

Bivio II

245

245

Vogogna Ossola

245

245

Premosello-Chiovenda

245

245

Villadossola = 253 m

245

245

Pallenzeno

245

245

Piedimulera

245

245

Pieve Vergonte

245

245

245

245

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2018. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek