233. számú vasútvonal
RhB Engadinerlinie: Pontresina/Puntraschigna - Samedan - Bever - Sagliains - Scuol-Tarasp
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Hossz-szelvény:
![]() | Pontresina/Puntraschigna = Pontresina 235![]() | ||
1774 m | |||
![]() | Az ABe 8/12 3507 pályaszámú Allegra és a Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Poschiavo-Landquart tehervonat Allegrával Pontresina állomás átkapcsolható feszültségű vágányán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB ABe 8/12 3508 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4 182 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 611 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Pontresina-Sagliains ingavonat Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A BDt 1758 és a Tm 2/2 113 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Egy Pontresina/Puntraschigna felől Scuol-Taraspba közlekedő személyvonat halad nem sokkal indulás után Punt Muragl-nál Samedan felé, élén egy régi, Ge 4/4I sorozatú villanymozdonnyal | ||
Fotó: Josef Petrák | |||
![]() | A Ge 6/6II 702 Punt Muragl és Pontresina között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3511 Bernina Suot és Morteratsch között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A BDt 1752 pályaszámú vezérlőkocsi Punt Muragl és Pontresina között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn BDt 1756 Punt Muragl és Pontresina/Puntraschigna között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 6/6II 702 Pontresina és Punt Muragl között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn NEVA ingavonata Pontresina és Punt Muragl között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn ABe 8/12 3501 Punt Muragl és Pontresina között a Bernina-Express panorámavonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Punt Muragl és Pontresina között a vonatból: szépen látszik, hogy velünk pontosan egyidőben fut be Sankt Moritz felől a Berninára tartó vonat | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 626 Punt Muragl és Samedan között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Samedan Güterumschlagszentrum | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
230
![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 630 és a Ge 3/3 215 Samedanban, a hálózat keleti központjában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Tmf 2/2 89 pályaszámú traktor a samedani fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4II 624 Samedanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaSamedan állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A BDt 1753 Samedanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 6/6II 705 és a Ge 4/4III 641 Samedanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4III 641 Samedanban | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
230
![]() ![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | NEVA-ingavonat Bever és Samedan között az Oberengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
230
![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 706 Bever állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 616 a valódi EngadinStar gyorsvonattal Beverbe érkezik | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Bever állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4III 651 Beverben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Megérkeztünk az Engadinba - konténerszállító bölcsőkocsikat tárolnak Beverben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 644 LazzariniLa Punt-Chamues-ch és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn BDt 1755 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, az előtérben az Inn folyóval | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619/BDt 1754 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A japán fotósok kicsit rossz fele néznek | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, a háttérben a Ruina da Guardavallal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 618 La Punt-Chamues-ch és Madulain között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Egy különleges fogás: a Ge 6/6II 707 egy Engadin Star vonattal Madulainban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A váróterem Madulain megállóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4II 631 Madulainban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A BDt 1758 Madulainban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1758 Zuoz állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Zuoz állomás | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az Engadinerlinie villamosításának korából származó trafóház | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | NEVA ingavonat Zuoznál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn BDt 1754 Cinuos-chel/Brail és S-chanf között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A 120 méter hosszú Val Susauna-Viadukt | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 619 Cinous-chel-Brailban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4I 602 Cinous-chel-Brail előtt az Inn-viadukton, még zöld színben, régi vezetőfülkével | ||
Fotó: Werner Brutzer | |||
![]() | Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Allegra az Inn-viadukton Cinuos-chel/Brailnál egy Engadin Star vonattal (Landquart - Vereina - St. Moritz) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az Oberengadint az Unterengadintól elválasztó szurdokban viadukt-alagút-viadukt típusú vonalvezetés van | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Visszanézés a Brail I alagútra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Kilátás a Val Verda-Viaduktról | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Carolina forgalmi kitérő az Engadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Val-Tantermozza-Viadukt = 99 m ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Vallaina-dal-Luf-Viadukt = 48 m ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | A Ge 4/4II 625 Carolina forgalmi kitérő és Zernez állomás között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 1754-es vezérlőkocsi Zerneznél | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Zernez és Carolina között, vezérlési gondok miatt kivételesen géppel előre | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 Carolina és Zernez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | TÜZÉP-rakodó Zernez mellett, mellette a bejárati jelző | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, amit éppen átépítettek akkortájt | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Zernez állomás | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Schloss Wildenberg kastély Zernezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Artézi forrás Zernezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Parkolóház Zernezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Zernez házai | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, a háttérben egy alacsonyan fekvő Inn-híddal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1751 Susch és Zernez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Tehervonat indul Landquartba Zernezből | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn ABe 8/12 3511 Susch és Zernez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsi Susch állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Val-Ota-Tunnel/Valauta-Tunnel = 126/128 m ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 704-es egy Zernez - Landquart tehervonattal Susch és Sagliains között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A kereszt után érkezik az RhB Ge 4/4II 631-es Scuol-Taraspba tartó vonatával. A kép Susch és Sagliains között készült. | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
231
![]() | ||
![]() | A BDt 1752 pályaszámú Stadler NEVA-vezérlőkocsival előre közlekedő Scuol-Tarasp - Pontresina ingavonat Sagliains és Susch között a Vereina-bázisalagút deltavágányának régies stílusúra épített kiágazásánál az Unterengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Sasslatsch II elágazás, jobbra Sagliains az Engadinban, balra Klosters a Prättigauban a Vereina-bázisalagúton keresztül | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 620 Sagliains állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
231
![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 622 Hakone-Tozan Railwayreklámmozdony (ami tényleg narancssárga!) Sagliains állomáson a Scuol-Tarasp - Chur - Disentis/Mustér RegioExpress vonattal | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4III 643 autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB ABt 1702 pályaszámú kis vezérlőkocsi autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Kereszt a Ge 4/4II 616-tal Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4II 620 Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Ge 4/4II 616 és az autószállítós Ge 4/4III 648 Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Vereina-bázisalagutas autószállító vonat Sagliains állomáson az Engadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (távozás Sagliaigns felé) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (érkezés Lavin felől) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Kimaradt jelenetek rovatunk: a lavini viadukton kicsit belecsúszott a fákba a hangtalanul suhanó mozdonyvonat | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 622 Lavin állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Lavin állomás és az 1754-es pályaszámú NEVA (NEue VEreina) vezérlőkocsi | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Lavin állomás | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Curtins-Viadukt I és II = 57+62 m ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Lavin és Guarda között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB G 4/5 108 pályaszámú nosztalgia-gőzmozdonya a Guarda előtti Val Tuoi-Viadukton | ||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Guarda és Lavin között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 633 Guarda állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 4/6 353 pályaszámú villanymozdonya egy nosztalgiavonattal Ardeznél | ||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
![]() | Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ardez és Guarda között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 627 érkezik Ardez állomásra | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 624 Ardezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Régi áramátalakító épület Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Ardez állomás | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ftan-Baraigla és Ardez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ardez és Ftan-Baraigla között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ftan-Baraigla és Ardez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A Rhätische Bahn Bt 1721 Ftan-Baraigla és Ardez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 633 Ftan-Baraigla állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A BDt 1758 Ftanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Fölszálló utast jelző készülék Ftanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Fora-da-Dablade-Viadukt = 66 m ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 633 pályaszámú villanymozdonya Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át - a háttérben Tarasp vára | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 6/6II 704, szép, kereklámpás tehervonati villanymozdony Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át rövidke tehervonatával - a háttérben Tarasp vára | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 631 Scuol-Tarasp mellett a Val-Corgnanca-Viadukton | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | A Ge 4/4II 625 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között a 107 méter hosszú Nairs-Viadukton | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 627 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() | ||
![]() | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Ge 4/4II 625 Scuol-Taraspban az ingavonatok csonkavágányán | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | A Ge 4/4II 633 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
![]() | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() |
![]() ![]() |