sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet - Észak

Vonalbemutatások

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Kisvasút
Közösségi közlekedés
Szlovákia
Dokumentumok

Új albumok

2009-2018

Semmering- és Steyrtal-nosztalgiavonatok
Semmering- és Steyrtal-nosztalgiavonatok
Már 1042 sorozatú villanymozdonnyal is létezik nosztalgiavonat, ezt Eichbergnél kaptuk el. Utána igazi gőz- és füstözön következik a Steyrtalbahnról, a Monarchia közforgalmú kisvasútjainak mintapéldányáról.

142 - Nurmi futása
Nurmi, vagy Bivaly, a MÁV 424 sorozatának állandó jelzője, ezúttal egy Budapest-Lajosmizse évfordulós különvonatra kíséri el a fotóst.

Visó igavonói
Erdély és Kárpátalja határán, a Vas-ér mentén működik az egyik legeredetibb erdei vasút, ahol a mai napig a 19. századra jellemző módon zajlik a fakitermelés és élnek az erdei emberek. Ezen a túrán a turisztikai járműparkkal ismerkedtünk.

Búcsúcsók
Stadler KISS emeletes motorvonat az első bevetésén a MÁV-START köelékében.

A Waldenburgerbahn
Svájc egyetlen 750 mm nyomtávolságú kisvasútja hamarosan átépül ezressé, a nagyjából vonatnak kinéző járművek helyett Stadler Tango villamosok kerülnek ide.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

Felhős időben a Tatár-hágón

Mozdonyok: D1, CsME3

Címkék: Ukrajna, szélesnyomtáv, szovjet utódállamok, 323, motorvonat, Szergej, Mikulicsin, Mykulychyn/МИКУЛИЧИН, tehervonat, Nadvirná, Надвирна, 321, 1/2-2M62, Tatariv, Татарів...

Olvasd végig az albumot!
Mesefolyam nézet

                                                                          

---

Jobb képek

Az UZ D1 563-3 Rakasz megálló és Felsőveresmart között Az UZ D1 768-1 Bilin és Tiszaborkút között Az UZ D1 563-1 Tiszaborkút és Szvidoveci között
Az UZ D1 563-3 Kőrösmező (Jaszínja) és Mezőhát (Lazescsina) között Az UZ D1 745-3 Tiszaborkút és Szvidoveci között Az UZ D1 745-3 Kőrösmező állomáson
Az UZ D1 799-1 Vorokta és Voronyenka között Az UZ 2M62U-0296 Tatariv és Mikulicsin között Az UZ 2M62U-0296 Tatariv és Mikulicsin között
Az UZ 2M62U 0296 Mikulicsin állomáson Az UZ M62 1380 Tatariv és Mikulicsin között Az UZ 2M62U 0296 Jamná és Jaremcsá között
Az UZ M62 1380 Vorokta és Tatariv között Az UZ M62 1380 Gyeljatyin és Nadvirná között, Loiová megállónál Az UZ M62 1380 Nadvirná állomáson
Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán Egy ismeretlen UZ DPL1 a Kolomija és Ivano-Frankivszk vonalon Dibrová megállónál

 

---

Az összes felvétel

Az albumot végiglapozva a fotókat sorrendben nézheted meg.

Az UZ D1 632 Csetfalva és Tiszaújlak között

Az UZ D1 769-3 Csetfalva és Tiszaújlak között

Az UZ D1 563-3 Rakasz megálló és Felsőveresmart között

Az UZ D1 563-1 Rakasz megálló megállóhelyen

Egy ismeretlen UZ M62 gyorsvonattal Bedőháza és Técső között

Egy ismeretlen UZ M62 gyorsvonattal Técső és Úrmező között

Az UZ D1 768-1 Bilin és Tiszaborkút között

Az UZ D1 768-1 Bilin és Tiszaborkút között

Az UZ D1 563-1 Tiszaborkút és Szvidoveci között

Az UZ D1 563-3 Kőrösmező (Jaszínja) és Mezőhát (Lazescsina) között

Rahó állomás felújítás alatt

Az UZ D1 745-3 Rahó állomáson

A buszállomás Rahón

Az UZ D1 745-3 Tiszaborkút állomáson

Az UZ D1 745-3 Tiszaborkút és Szvidoveci között

Az UZ D1 745-3 Kőrösmező állomáson

Az UZ D1 745-3 Kőrösmező állomáson

Az UZ D1 745-3 Kőrösmező állomáson

A fotós csapat

Az Ural ereje

Az UZ D1 799-1 Jamná és Mikulicsin között

Az UZ D1 799-1 Vorokta és Voronyenka között

Az UZ D1 799-1 Vorokta és Voronyenka között

Az UZ D1 799-1 Vorokta és Voronyenka között

Az UZ 2M62U-0296 Tatariv és Mikulicsin között

Az UZ 2M62U-0296 Tatariv és Mikulicsin között

Az UZ 2M62U 0296 Mikulicsin állomáson

Az UZ M62 1380 Tatariv és Mikulicsin között

Az UZ M62 1380 Tatariv és Mikulicsin között

Az UZ 2M62U 0296 Jamná és Jaremcsá között

Az UZ M62 1380 Vorokta és Tatariv között

Az UZ M62 1380 Tatariv és Mikulicsin között

Az UZ M62 1380 Jaremcsá és Gyeljatyin között

Az UZ M62 1380 Gyeljatyin és Nadvirná között, Loiová megállónál

Az UZ M62 1380 Nadvirná állomáson

Az UZ M62 1380 Nadvirná állomáson

Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán

Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán

Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán

Az UZ CsME3 3921 Nadvirnán

Egy ismeretlen UZ DPL1 a Kolomija és Ivano-Frankivszk vonalon Dibrová megállónál

Egy ismeretlen UZ DPL1 a Kolomija és Ivano-Frankivszk vonalon Dibrová megállónál

 

 

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2020. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek