5. számú vasútvonal
Komárom - Székesfehérvár
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Komárom-Északi = Komarno1 | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 431 152 pályaszámú Szili Komárom-Északi pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Metrans a komáromi naplementében
Kénytelenek voltunk megvárni az Észak-Komárom állomásra megérkező Metrans tehervonatot , annyira szépek voltak a fények. A konténervonat körüljárás után Magyarországon át Szlovéniába tart majd. | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 240 028-1 Észak-Komárom állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| A ZSSK 240 100-8 pályaszámú Laminátkája Észak-Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A komáromi vasútállomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1 | |||
Komárom (MÁV) és Észak-Komárom (ŽSR) között a forgalom a híd felújítása miatt szünetel. A határátmenetben csak tehervonatok közlekednek. | |||
Nagyfelbontású kép | 240 083-6, a komáromi állandó átkelőgép Észak-Komáromban a hídról levezető vágányon egy trafószállítmánnyal | ||
| Fotó: Székely Viktor | |||
| 240 018-2 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 240 018-2 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Komárom1 4 | |||
Nagyfelbontású kép | M41 2105 Komáromban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Vakus impresszió a 742 sorozatról | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A GySEV V43 322 szomorú romjai Komáromban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1288 Komáromban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az MVTV 02-02 pályaszámú szlovák felsővezeték-vizsgáló kocsi a magyarországi Komáromban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 240 099-2 Komáromban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2105 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2105 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 40 44 001-8 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1203 és V43 322 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 742-esek Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 742-esek Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 742-esek Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 742-esek Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Magánvasúti gépek sorakozója Komáromban (és nyugodtan vegyük ide a MÁV-Cargo nevében tolató Szöcskét is) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Belszolgálati járművek Komárom-Rendezőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 337 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 309 Komárom személypályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 346 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 346 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 346 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A GySEV V43 322 romjai Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 332 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 502-8 és V43 324 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1339 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1277 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1289 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1288 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1274 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 326 és V43 1312 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 002-9 a régi Avalával Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 002-9 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 002-9 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 005-2 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 502-8 és V43 324 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 1047 501-0 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| ES64 U2 065 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V63 156 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V63 151 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V63 033 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Jön a tatabányai tartalék is vissza | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V63 037 egy másik irányú tehervonattal Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V63 046 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 5342 002-2 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| 5342 001-4 és V43 1312 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| BDt 368 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A régi olajkút Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Trafóvonat Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Trafószállító kocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Komárom, végállomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| V43 1339 Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Félrehajított ásványvízes üveg | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Komárom állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Komárom | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Komáromi életkép | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A komáromi mozdonyszín | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A régi olajkút Komáromban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1205 Komáromba érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 330 Szőny-Déli megállóhelyre érkezik a Komárom-Székesfehérvár személyvonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M62 232 Szőny-Déli és Csémpuszta között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 232 Szőny-Déli és Csémpuszta között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 232 Szőny-Déli és Csémpuszta között | |||
| Fotó: Székely Viktor | |||
Nagyfelbontású kép | M62 317 Nagyigmánd-Bábolna után | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 628 333 az árvíz miatt terelt tehervonattal az 5-ös vonalon Nagyigmánd-Bábolna és Csémpuszta között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 317 Nagyigmánd-Bábolna után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 317 Nagyigmánd-Bábolna után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 346 Nagyigmánd-Bábolna előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyigmánd-Bábolna | |||
| M62 317 Nagyigmánd-Bábolna állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 317 Nagyigmánd-Bábolna állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 311 Nagyigmánd-Bábolnán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 311 Nagyigmánd-Bábolnán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Nagyigmánd-Bábolna | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Pink-FLOYD kettesfogat: a 659 002 segít a 450 004-1-nek átkelni a Móri-árkon - a kép Tárkány-Csép megállóban készült | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tárkány-Csép | |||
Nagyfelbontású kép | Pink-FLOYD kettesfogat: a 659 002 segít a 450 004-1-nek átkelni a Móri-árkon - a kép Tárkány-Csép megállóban készült | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| A MÁV-TR 628 333 terelt autószállító vonattal Ászár és Kisbér között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kisbér13 | |||
Nagyfelbontású kép | A Jenbacher-motoros 408 203 Jennifera győri fürdővonattal Kisbér állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Kisbér szépen fölújított állomása | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Jenbacher-motoros 408 203 Jennifera győri fürdővonattal Kisbér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Kisbér állomás hajnalban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Kisbér szépen fölújított állomása | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Kiágazás Tatabánya felé Kisbéren | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Víztorony Kisbéren | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A kisbéri raktár | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mór | |||
| Gyár Móron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bejárat Mór állomásra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bodajk | |||
| Raktár Bodajkon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Raktár Bodajkon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A 408 235 a Győr-Siófok fürdősvonattal Fehérvárcsurgó és Moha-Rakodó között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| A 408 235 a Győr-Siófok fürdősvonattal Fehérvárcsurgó és Moha-Rakodó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Púposos ingavonat az ötös vonalon (PS) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 628 151 és a 628 165 Moha-rakodó és Moha között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Moha | |||
Nagyfelbontású kép | A Bobó kft. 40 44 013-0 pályaszámú mozdonya Mohán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| A Bobó kft. 40 44 013-0 pályaszámú mozdonya Mohán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Bzmot 322 Mohán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Moha állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M40 201 Moha és Szárazrét között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M40 201 Moha és Szárazrét között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M41 2149 Székesfehérvár és Szárazrét között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M62 165 tehervonattal Székesfehérvár és Szárazrét között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M62 165 tehervonattal Székesfehérvár és Szárazrét között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 165 tehervonattal Székesfehérvár és Szárazrét között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Székesfehérvár30 29 20 44 45 6 | |||
Nagyfelbontású kép | M28 1003 Székesfehérvárott | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M28 1003 eltörpül a hatalmas körfűtőház lábánál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M28 1003 a székesfehérvári fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M41 2105 egy dozátorszerelvénnyel és Bzmot 337 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M41 2308 és 2328 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M41 2330 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M43 1133 Székesfehérvár körfűtőházának egy átmenővágányán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M47 2026 a székesfehérvári fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M47 1012 a székesfehérvári fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M47 1312 és M27 1231 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M62 317 sokszorosan keretbe foglalva, ritmus előtt és kettős átlókkal áthúzva | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Bzmot 314, M47 1312, M47 1231, Bzmot 321, M28 1003 és M62 305 a székesfehérvári fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR V43 1068 Székesfehérvár állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 3222-t Székesfehérváron svenkeltem | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V63 031 konténervonattal Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 5341 003-1 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 5341 012-2 Székesfehérváron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | MDmot 3024 Székesfehérvár állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Székesfehérvár lebontásra ítélt, itthon egyedülálló híd állítóközpontja | ||
Fotó: Takács Bence | |||
| M28 1003 és M62 318 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2105 egy dozátorszerelvénnyel és Bzmot 337 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2185 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A MÁV 418 163 pályaszámú Csörgője Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2328 és 2308 a kétcsörgős gyorson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2308 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2328 is Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2308 hozta a tapolcai gyorsot | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2327 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2330 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M41 2330 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A MÁV-TR M41 2328 Székesfehérvár állomáson, az I.-es toronynál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A MÁV-TR M41 2328 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M43 1133 Székesfehérvár körfűtőházának egy átmenővágányán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M43 1133 és M62 224 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M43 1133 és M62 224 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M43 1133 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M43 1133 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 2026 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1012 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1221 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1230 Székesfehérváron, a fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1222 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1312 és M47 1231 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1310 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A körfűtőház Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M47 1327 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| A MÁV-START 478 331 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 224 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 224 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| M62 165 és néhány más arc az éjszakára elcsendesedő fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Dízel és villany | |||
Fotó: Takács Bence | |||
| Két Szergej, két Szili | |||
Fotó: Takács Bence | |||

