2. számú vasútvonal
Budapest - Esztergom
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
![]() |
70
71
100
142
![]() | |||
![]() | M44 209 Budapest-Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 428 üzemanyagot vételez a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 429 tehervonatot hozott a Nyugatiba | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 439 tolat a Nyugatiban, a háttérben a Budavári Palota kupolája | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M62 213, V43 1103 és 1226, valamint M41 2148 a Nyugati pályaudvar csarnokában | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. - Szabadtéri Néprajzi Múzeum BCmot 422 Budapest-Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Bzmot 215 esztergomi vonattal a régi Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 6341 019-5 pályaszámú Uzsgyija éjjel a Nyugati pályaudvaron a Westend parkolója alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 63-42 013-7 a karácsonyfával | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V42 527 Budapest-Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V42 527 Budapest-Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 1087 a Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 1010 a Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A V43 1083-as a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-TR 431 158 Budapest-Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 2254 a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 2213, Bmxt 201 és egy ismeretlen FLIRT Budapest-Nyugati pályaudvaron a 2011. augusztus 20.-i tüzijáték alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Tüzijáték Budapest-Nyugati fölött augusztus 20-án | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Tüzijáték Budapest-Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A V43 2251-es a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-TR 480 001-es TRAXX mozdonya (alias a Kék Tégla) végre elkezdte forda szerinti vonattovábbítási feladatait. Ennek örömére elkészült az első napos fényképem róla, amin egy FLIRT és egy Desiro motorvonattal osztozkodik a Nyugati pályaudvaron! | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 480 019-es TRAXX a Nyugati pályaudvar csarnokában éjszaka | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | H-MÁVTR 1047 004-5 és V43 1091 Budapest Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V63 028 a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Bmxt 003 Hernyó-vezérlőkocsi és két másik BDVmot motorvonat az éjszakai Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Bmxt 004 és a háttérben elmosódva a BDVmot 012 Budapest-Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | BVhmot 200 a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Nyugati pályaudvar | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Nyugati pályaudvar, menesztés | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. Ia. osztályú, 204 pályaszámú gőzmozdonya Szolnokról érkezett nosztalgiavonatával Budapest-Nyugati pályaudvarra | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 424,009 a Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. 424 247 Rákosrendező és Budapest-Nyugati között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 242-es a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. különvonata a Strasshofi Fűtőházba, vonómozdony az ÖBB 1116 011-6, előfogat a MÁV 242,001 | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Rába-Balaton motorkocsi a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A BKV 297-es motorkocsija, alias az ACSEV, alias a Boros Béni, alias az Alias a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az ACSEV-nek gyártott Boros Béni motorkocsi a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Ezüst nyíl | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Hangulatkép a Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A szerelvény villamos előfűtés alatt áll! | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Alliteráció | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 8005 402 (BDt 402) pályaszámú, Ganz gyártmányú Fecske vezérlőkocsi a Nyugati pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Nyugati pályaudvar este | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 1101, V43 2213, Bmxt 201 és egy ismeretlen FLIRT Budapest-Nyugati pályaudvaron a 2011. augusztus 20.-i tüzijáték alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M3, Nyugati pályaudvar | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M41 2102 a Nyugatiban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
70
71
![]() ![]() | |||
![]() | 6342 002-0 Rákosrendezőre érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
70
71
![]() | |||
![]() | M44 407 tehervonatával elindul Rákosrendezőről | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 407 tehervonatával elindul Rákosrendezőről | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 424 Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Bbmot 640 pályaszámú motorkocsi Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro húz be Rákosrendezőre | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | V43 1379 lekötött hátsó szedővel Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | BDVmot 016 érkezik Rákosrendező állomásra | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | BDVmot és sárga virág Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 108 Rákosrendező állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 220,194 pályaszámú gőzmozdonya egy különvonattal Rákosrendező állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 424,247 Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Bmxt 014 (a 016-os BDVmot hátulján) Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Rákosrendező hajnalban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Rákosrendező bejárati jelzője | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 40 44 006 Rákosrendező állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
70
71
![]() | |||
![]() | Füsti = MVP - Magyar Vasúttörténeti Park 70 71![]() | |||
A Vasúttörténeti Park-ban számos régi kocsi és mozdony van kiállítva, és nyáron sok, nosztalgiaforgalomban vagy pályaépítéseknél használt mozdonyt is meg lehet itt találni, de teljesen rendszertelenül. A Park Facebook-oldalát linkeltem, mivel a saját oldaluk, a vasuttortenipark.hu tele van spammel, nem frissül, és nekem nem sikerült magyar nyelvűre sem átkapcsolnom. | ||||
![]() | Az M28,1001-es dízel-mechanikus tolatómozdony a Magyar Vasúttörténeti Parkban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M31,2035 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M32 2055 a Füsti - Magyar Vasúttörténeti Parkban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2177 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Mozdonyok a Kandó belsejéből | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M61 019 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A pályások 2761 017-9-es NoHAB-ja a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A V43 1001 vörös csillaggal a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A V43 1001-es | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A RailCargoHungaria 1116 017-3 pályaszámú Taurusa a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A GYSEV 1047 505-1-es Széchenyi István-mozdony a fordítókorongon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A GYSEV 1047 505-1-es Széchenyi István-mozdony a fordítókorongon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 204-es számú, Ia osztályú gőzöse (később 220,194) a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 204-es gőzmozdony a Füsti fordítókorongján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 204-es gőzmozdony a Füsti fordítókorongján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 204-es gőzmozdony a Füsti fordítókorongján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 204-es | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az Ia osztályú 204-es a Füstiben a Múzeumok Éjszakáján (negatívra készült felvétel) | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 204-es és büszke szelidítője | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 424,247 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 424,247 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 424,247 és Zöld Anton (ČSD 486,007) a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 424,247 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 242-es áramvnalas gőzmozdony a Parkban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 275-ös és a DV 109-es a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A BHÉV 27-es a V43 1001-est húzza a fordítókorongra | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 411 118 és az ÖBB 310.23 Füsti állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az MÁV 411,118 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az MÁV 411,118 és a ČSD 555 3008 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A ČSD 555 3008 és a MÁV 411,118 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A ČSD 555 3008 és a MÁV 411,118 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | [VIDEÓ] Videó a 150 éves MÁV - Gőzmozdony Grand Prix rendezvényről a Füstiből | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 2347 pályaszámú CIWL teakfa étkezőkocsija | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Jártam a Vasúttörténeti Parkban is | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az ÖBB 310.23 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az ÖBB 2019 019 a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A ČSD 486 007 Zeleny Anton a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 424,247 és Zöld Anton (ČSD 486,007) a Füstiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az ÖBB 310.23 a Füstiben a Gőzmozdony Grand Prix során | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M28,1001-es dízel-mechanikus tolatómozdony a Magyar Vasúttörténeti Parkban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | Az M44 417 Óbudára tart a tolatós teherrel Rákosrendezőn | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | M44 407 Angyalföld állomáson tolat | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV M41 2177 az Újpesti vasúti híd és Aquincum felső között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 428 az Újpesti vasúti híd terhelési próbáján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 428 az Újpesti vasúti híd terhelési próbáján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 428 az Újpesti vasúti híd terhelési próbáján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 407 az Újpesti vasúti híd terhelési próbáján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 428 az Újpesti vasúti híd terhelési próbáján | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. - Szabadtéri Néprajzi Múzeum BCmot 422 Aquincum felső és Újpest között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 020-3 kapaszkodik a vasúti hídra | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 003-8 az Újpesti vasúti hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 005-3 az Újpesti vasúti hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 015-2 jár az Újpesti vasúti hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy Desiro vezérállása és az Újpesti vasúti híd | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 003 Újpest és Aquincum felső között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Rába-Balaton motorkocsi és a kísérteties fényekbe burkolódzó Újpesti vasúti híd | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A jellegzetes távvezeték-tartó a régi hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az Újpesti vasúti híd | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Megjöttek az építők | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Közeli portré a régi hídról | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az Újpesti vasúti híd új szerkezetének darabjai a Dunán hajókázva | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Úszik tovább a híd | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Megkezdődött az Újpesti vasúti híd bontása | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Megkezdődött az Újpesti vasúti híd bontása | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Át a híd alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Át a híd alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Dolgozik a Clark Ádám | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Dolgozik a Clark Ádám | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A raktárbárka szemből | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az egész építkezés a kishajóból | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV M41 2177 az Újpesti vasúti híd és Aquincum felső között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | 63-42 005 Aquincum felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 63-42 005 Aquincum felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 63-42 005 Aquincum felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 004 Aquincum felső megállóhelyre érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 027 Aquincum megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 426 027-es Desiro Aquincum megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | 6342 015-2 Aquincum felső előtt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 001-2 Aquincum felső előtt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 075 pályaszámú Stadler FLIRT a Budapest-Esztergom vasútvonalon Aquincum és Óbuda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A régi szentendrei úti felüljáró | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
405
![]() | |||
![]() | Rámdőlt egy komolybb archívum a kettes vonalról: az M40 114 pályászámú Púpos konténervonatot hozott a frissen átadott terminálra Almásfüzitő felől (úgy nagyjából) | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 418 185 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M43 1078 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Archív kép a hetvenes évek végének Óbuda állomásáról: a tartalékként dolgozó M43-1001 a Lábatlani Cementgyárból irányvonattal érkezett cementsilókocsikat rendezi el a vadi új konténerterminálon, ahol közúti járművekbe fejtik át, amik a Pók utcai lakótelep építéséhez viszik az anyagot (vagy nem) | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 401 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 403 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M44 407 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M44 407 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-TR M62 230 Óbudán egy útszóró sót szállító vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-TR M62 230 Óbudán egy útszóró sót szállító vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 007-0 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 006-2 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 007-0 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6341 010-4 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 008-7 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro-csúcstalálkozó Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 006-1 pályaszámú Desiro keresztre vár hajnalban Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. - Szabadtéri Néprajzi Múzeum BCmot 422 és a MÁV 6342 022-8 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 024 Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Hajnal Óbudán a MÁV-START 426 017-tel | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A felújított Rába-Balaton nosztalgia motorkocsi Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Rába-Balaton motorkocsi Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Cementrakodás Óbudán | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Teher-vágánygépkocsi Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Óbudai látkép | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M43 1078 Óbuda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START M41 2143 (418 143) Aranyvölgy és Óbuda között a ködben, még a villamos vontatás elindulása előtti héten A Retró-Csörgő utolsó megjelenése volt ez a vonalon, emiatt is megérte kora reggel fölkelni. | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Tehervonat Ürömnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Végül néhány kép, amit vizsgára tanulás közben lőttem: 6342 017-8 Óbuda előjelzőjénél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Végül néhány kép, amit vizsgára tanulás közben lőttem: 6342 017-8 Óbuda előjelzőjénél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Amikor még Bobó volt a dorogi tartalék, gépmenetben tért vissza Fradiba napivizsgára | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Végül néhány kép, amit vizsgára tanulás közben lőttem: 6342 005-3 Óbuda előjelzőjénél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Végül néhány kép, amit vizsgára tanulás közben lőttem: 6342 003-8 Óbuda előjelzőjénél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Utoljára itt vetettem le magam a fűbe... (6342 003-8) | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 011 pályaszámú Desiro Óbuda és Aranyvölgy között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 426 005 Aranyvölgy és Óbuda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 426 023 Aranyvölgyben, aranyló napfényben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 010 a havas Aranyvölgy megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A 418 140-es Csörgő Piliscsaba-Budapest személyvonattal Aranyhegy és Óbuda között
Itt már annyira vadásztam az utolsó néhány Csörgőre, hogy ezt is föl mertem tölteni. A legutolsó Csörgő a vonalon december 8-án ment föl Piliscsabára, akkor még fotóztam munka előtt ![]() | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 418 327 Aranyvölgy és Óbuda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 426 020 Óbuda és Aranyvölgy között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | 6341 009-6 Üröm megállóhelyen halad át szerelvényként | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók Ürömön | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók Ürömön | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 415 089 pályaszámú FLIRT egy Esztergomba tartó G72-es zónázó vonattal Üröm megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók Ürömön | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 001-2 Üröm megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 015-2 Üröm megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro Ürömön A vizuális menetrend természetesen a peron azon végébe került, ahol sosem jár senki, mivel a bejárattól ez esik a legtávolabb | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 418 313 pályaszámú Csörgő Solymár és Üröm között a fölújított 2-es vasútvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 030 pályaszámú Desiro motorvonata Üröm és Solymár között az új, kétvágányú nyomvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 003 Solymár és Szélhegy között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 028 Üröm és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók Ürömnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 030 pályaszámú Desiro motorvonata Üröm és Solymár között az új, kétvágányú nyomvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | Az M44 209 pályaszámú prototípus Bobó az esztergomi nosztalgiavonattal Solymár és Üröm között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 019-4 Solymárnál | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Vulkanikus napnyugta | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Mélyvörös a hamutól | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 023-4 Ürömnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 016-0 Ürömnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 010-3 Ürömnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók Ürömnél a nyomvonalkorrekció helyén | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 6342 002-0 Solymár és Üröm között a régi 2-es vonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 426 030 Üröm és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 010 és 426 015 pályaszámú Siemens Desiro dízel-motorvonatok Üröm és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 030 Solymár és Üröm között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A ŽSSK 350 004-8 pályaszámú Gorilla (Hugo) Brunóc és Felsőszerdahely között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen MÁV-START 415 FLIRTSolymár és Üröm között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 090 Solymár és Üröm között a havas tájban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M61 010 Üröm és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | Desiro érkezik Solymárra | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 006-1 Solymáron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 010-3 Solymárnál | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 011-1 Solymáron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 011-1 Solymáron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 007-9 Solymáron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 022-8 Solymárnál | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Solymár | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 6342 012-9 Solymár és Pilisvörösvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro a völgyben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro Pilisvörösvár és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 6342 012-9 Solymár és Pilisvörösvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 015-2 Pilisvörösvár-Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 009-5 Pilisvörösvár és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 020-2 Solymár és Pilisvörösvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 003-8 Pilisvörösvár és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A 418 327 pályaszámú Csörgő Szélhegy és Solymár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 426 009 pályaszámú Desiro dízel-motorkocsi Szélhegyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A TVGnh 221 Szélhegyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 012 pályaszámú Desiro Szélhegy és Vörösvárbánya között a Budapest-Esztergom vasútvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 029 pályaszámú Desiro Vörösvárbánya megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 030 pályaszámú Desiro Üröm és Aranyvölgy között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | M44 403 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 403 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 403 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 403 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 022-8 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro motorvonatok Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 022-8 Pilisvörösvárról indul | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 004-6 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M44 403 Pilisvörösváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | Egy MÁV Desiro Szabadságliget és Pilisvörösvár között a viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az azóta dögsorra került, kazánjától megfosztott 424,287 Szabadságliget és Pilisvörösvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 006-1 Szabadságliget és Pilisvörösvár között a viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | M61 010 Szabadságligeten | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 010 Szabadságligeten | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 418 106 Terranova kitérőben Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 418 143 (M41 2143) Pázmáneum és Szabadságliget között a Terranova-kitérőben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 418 327 Szabadságliget és Pázmáneum között a Piliscsabai alagútnál, amely 780 m hosszal a leghosszabb vasúti alagutunk | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 029 Pázmáneum és Pilisvörösvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 027 Pilisvörösvár és Pázmáneum között a behavazott Terranova forgalmi kitérőben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 101 Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 115 Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 101 Szabadságliget és Pázmáneum között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 083 Szabadságliget és Pázmáneum között a Piliscsabai alagút kijáratánál | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6341 010 Szabadságligetről távozik | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
Öreghegy (a tervben: Terranova)-kitérő - kétvágányú vonalszakasz repülőkeresztek lebonyolításához. | ||||
![]() | Desiro Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | 6342 022 Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 022-8 Szabadságliget és Pázmáneum között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 003-6 Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV 6342 017-8 Pázmáneum és Szabadságliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro vágtat be a piliscsabai alagútba | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | 426 009 Pázmáneumnál, a háttérben a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Makovecz Imre tervezte épületei | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 028 Klotildliget és Piliscsaba között a havas Pilisben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 025 Piliscsaba és Klotildliget között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 426 015 Piliscsév és Pilisjászfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 426 010 Pilisjászfalu és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() |
![]() | |||
![]() | M41 2202, alias a Nagykettes egy különvonattal Pilisjászfalu és Piliscsév között a Budapest-Esztergom vasútvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M61 001 Piliscsév és Pilisjászfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 6342 004-6 pályaszámú Desiro motorvonata Pilisjászfalu és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro-páros Pilisjászfalu és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro Piliscsév és Pilisjászfalu között a napos, téli tájban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro Pilisjászfalu és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A völgy fölött | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Narancs ég | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A fa | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Sebesen a kőbánya alatt | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Holdas éjszaka | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy vonat és egy csomó autó | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egyedül az erdőben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 424,247 Piliscsévnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 424,247 Piliscsévnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 424,247 Pilisjászfalu és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 003-8 Piliscsévnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | Kanyar a Pilisben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Piliscsév | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A 6342 006-1 Piliscséven | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV 6342 008-7 Leányváron | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Leányvár | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV 6342 016-0 Dorog és Leányvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen MÁV-START 415 FLIRT Dorog és Piliscsév között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Egy ismeretlen MÁV-START 415 Piliscsév és Dorog között a Preymesser-kiágazásig tartó kétvágányú szakaszon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 073 Dorog és Leányvár között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 091 Leányvár és Dorog között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | M61 010 Dorogon a mészkőhegyi iparvágányon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M40 402 Dorogon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A GYSEV 408 401 Dorogon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M61 010 Dorogon a mészkőhegyi iparvágányon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M61 010 Dorogon a mészkőhegyi iparvágányon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Bp. Árpád-híd buszállomásra tartó MÁV-START 426 028 Dorog állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Dorog | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Dorog | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 6342 020-2 Esztergom-Kertváros állomáson a deltában, Dorog felé menet | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A 6342 018-0 Esztergom-Kertváros és Dorog között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
4
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 117 290 pályaszámú Piroska és a 415 062 pályaszámú kék Stadler FLIRT Esztergom-Kertváros állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 009-5 Esztergom-Kertvárosban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | M47 1307 az Esztergom-Kertváros előtti deltában | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Bzmot 337 Esztergom-Kertvárosban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | 6342 004-6 Esztergom-Kertvárosban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desirók az Esztergom-Kertváros előtti deltában | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Vonatkereszt Esztergom-Kertvárosban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Desiro tart Dorog felé a deltában | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
4
![]() | |||
![]() | A MÁV-START 117 290 Esztergom és Esztergom-Kertváros között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A MÁV-START 415 097 Esztergom-Kertváros és Esztergom között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() |
4
![]() | |||
![]() | M41 2202 egy különvonattal a motorvonati székhellyé redukálódott Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | A Mária Valéria-híd egy lápája | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
![]() | Az M41 2202 egy különvonattal Esztergomban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||