702. számú vasútvonal
Kronprinz Rudolfsbahn: St. Valentin - Kastenreith - Selzthal
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Megnyitás: | ||
---|---|---|
Építtető: | Kronprinz Rudolfsbahn | |
Villamosítás: | 15 kV 16,7 Hz | |
Személyszállító vasút: | ÖBB | |
A vonal történelmileg tartalmazta az Enns-völgyének alsó folyását Sankt Valentin és Selzthal között, a Schoberpasslinie vonalszakaszt Selzthal és Sankt Michael im Obersteiermark között, a Neumarkter Sattel nyergen átvezető vasútvonalat, valamint a Villach - Arnoldstein - Tarvis (- Pontebba - Udine) vonalszakaszt is. A mai forgalmi irányaik miatt viszont utóbbi a Tauernbahn vonalának folytatásaként Mivel az eredeti vonal több mezőre lett szétosztva, van egy dedikált címke, amivel minden, a Kronprinz Rudolfsbahnon készült kép megtalálható: | ||
|
![]() |
205
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
706
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
703
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() ![]() | ||
![]() |
225
![]() ![]() | ||
![]() |
225
226
![]() | ||
![]() | 1116 228 és 1063 020-0 behúzták a tolatós tehervonatot a Pyhrnbahnról Selzthal állomás teherpályaudvarára | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | A 1044 054 a két DB/Railion 185-ös által vontatott tehervonatra áll rá tológépnek Selzthalban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 1044 054 és 1040 013-3 a selzthali fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
![]() | 2067 017-0 pályaszámú, a Swietelsky tulajdonában álló, kivállón felujított állapotu mozdony a 2143 005 társaságában Selzthal állomáson éppen áthaladóban | ||
Fotó: Végh József | |||
![]() | Jól megfigyelhető a ritkának mondható vaktengelyes hajtórudas erőátvitel és a jellegzetes, öntöttvas küllős kerekek. | ||
Fotó: Végh József | |||
![]() | Talpfaszegek tömege Selzthalban | ||
Fotó: Takács Bence | |||