sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

150 éves a MÁV
150 éves a MÁV
Jubileumi ünnepség, parádé és Gőzmozdony Grand Prix a Füstiben. Az album végén hangos, szinte már füstszagú videó a versengésről!

Ivano Frankivszktól Ungvárig
Először egy D1-est üldözünk a dombvidéken, majd a Sztríj fűtőház következik, megnézünk két zsákvonalat Sztarzsavánál és motorvonatokat fotózunk az Uzsoki-hágó mindkét felén.

Nyári nosztalgiák a Felvidéken
Fogasgőzös a Tiszolc és Breznó közötti hegyipályán és Pielstick a talán hamarosan újranyíló Ipolyság-Zólyom vasútvonalon. Szerepel persze a tűzoltóvonat és a menetrend szerinti személyvonatok is.

MDmot tavasszal
Régi képek a virágok között közlekedő MDmot motorvonatokról a Hortobágyról és a Debrecen-Sáránd-Nagykereki vasútvonalról.

Felhős időben a
Tatár-hágón

D1, 2M62U, CsME3 - a szokásos jószágok a Keleti-Kárpátok lélegzetelállító tájain, a Tisza és a Prut folyók völgyében. Egy régi trains.hu fotóbuszozás képei nyolc év után végre fölkerültek!

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

302. számú vasútvonal

Csap (=Chop) - Munkács (=Mukacheve) - Kisszolyvai-hágó - Striy - Lemberg (Lviv) - Kiev (Kiiv)

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

Címkefolyam

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Csap = Чол

100 190 301 325

Fontos csomópont és átrakóállomás az ukrán-szlovák-magyar hármashatárnál. Magyarország felé nem villamosított normál- és szélesnyomtávú vágányok biztosítják a kapcsolatot egy közös, egyvágányú vasúti Tisza-hídon át. A normál nyomtávú vágány Csap Személy pu.-ról ágazik ki, innen fonódott és csak normál nyomközű peronos vágányokra, valamint a normál fogadóvágányokra is be lehet járni. A széles vágányok a nagyobb hasznos hossz miatt jobban elnyúlnak Ágcsernyő felé, így őbelőlük egy nagy ívvel, valamivel távolabb ágazik ki a záhonyi széles vágány.

Ez a vágány keresztezi a normál vágányokat a 3. km kitérő őrhelynél, ahol két normál és egy széles vágány áll rendelkezésre a hídon való áthaladásra várakozó, illetve a határőrök által átvizsgált vonatok várakoztatására. Ezután a normál és a széles vágányok fonódnak és együtt mennek föl a Tisza-hídra. A széles vágányt sokáig nem használták, helyette minden széles vonat Bátyú felé kelt át a Tiszán. 2011-ben azonban a Záhonyi Átrakó Körzet fejlesztése keretében ez is megújult és a felújítások ideje alatt az Ukrajnába visszatérő széles nyomköű tehervonatok is Záhonynál keltek át a Tiszán. Jelenleg a széles vágányok ismét használaton kívül állnak.

A normál nyomközű tehervonatokat a MÁV M62-esei, a személyszállító vonatokat, köztük a Tisza gyorsvonatot is, a szintén trakciós 478 023, vagyis a volt M47 2023 továbbítja. Korábban ez záhonyi M41-esek feladata volt.

A tényleges főirány a Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely-Ágcsernyő útvonal volt, ez ma a szlovák kapcsolat. Erre két egyenárammal villamosított vágány halad, amelyek közül az egyik széles, a másik normál nyomtávú. A személyvonatokat 163-as Pershingek, a tehervonatokat 131-es és 183-as villanymozdonyok továbbítják. A széles vágányon személyforgalom persze nincs, a tehervonatokat M62-esek, néha Vl11-esek viszik át.

vasutallomasok.hu új ablakba hmsoft részletes beszámolója a környékről új ablakba
MÁV-TR M41 2162 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson
Nagyfelbontású kép
MÁV-TR M41 2162 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson

Fotó: Takács Bence

M61 001 érkezik a Kárpátalja-expresszel Csap (Чол) állomásra
Nagyfelbontású kép
M61 001 érkezik a Kárpátalja-expresszel Csap (Чол) állomásra

Fotó: Takács Bence

M61 001 és egy csapat iskolás Csap (Чол) állomáson
Nagyfelbontású kép
M61 001 és egy csapat iskolás Csap (Чол) állomáson

Fotó: Takács Bence

M61 001 Csapon
Nagyfelbontású kép
M61 001 Csapon
Fotó: Székely Viktor

A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3 3375 Csap (Чол) állomáson
Nagyfelbontású kép
A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3 3375 Csap (Чол) állomáson
Fotó: Székely Viktor

183 044-7 Csapon
Nagyfelbontású kép
183 044-7 Csapon

Fotó: Takács Bence

M41 2130 Csap (Чол) állomáson
M41 2130 Csap (Чол) állomáson

Fotó: Takács Bence

M41 2162 Csapon
M41 2162 Csapon
Fotó: Székely Viktor

M61 001 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson
M61 001 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson

Fotó: Takács Bence

M61 001 Csapon
M61 001 Csapon

Fotó: Takács Bence

M61 001 Csapon
M61 001 Csapon

Fotó: Takács Bence

VЛ10-1486 Csap (Чол) állomáson a Kárpátalja-expressz mellett
VЛ10-1486 Csap (Чол) állomáson a Kárpátalja-expressz mellett

Fotó: Takács Bence

M61 001 és VL10-1486 Csapon
M61 001 és VL10-1486 Csapon

Fotó: Takács Bence

VL10-1085(?) Csapon
VL10-1085(?) Csapon

Fotó: Takács Bence

A Kárpátalja-expressz Csapon
A Kárpátalja-expressz Csapon

Fotó: Takács Bence

CsME3-2797 Csapon
CsME3-2797 Csapon

Fotó: Takács Bence

Csap (Чол) állomás
Csap (Чол) állomás

Fotó: Takács Bence

Csap (Чол) állomáson
Csap (Чол) állomáson

Fotó: Takács Bence

A Csap (Чол) állomás előtti tér
A Csap (Чол) állomás előtti tér

Fotó: Takács Bence

183 044-7 Csapon
183 044-7 Csapon

Fotó: Takács Bence

Bátyú = Батьово

Bátyú teherpályaudvar

301 321
Gyorsvonat Bátyúban
Gyorsvonat Bátyúban

Fotó: Takács Bence

Barkaszó = Баркасове

Mezőterebes-Gorond = Страбічево

Munkács-Átrakó = Мукачеве-Перевалочна База

Munkács = Мукачеве

Latorca

Kölcsény = Кольчино

Szentmiklós = Чинадійово

Karpaty = З.п. Карпати

Latorca

Szolyva = Свалява

Vocsitelep = Вовчий

Jablonka = З.п. Яблунів

Volóc = Воловець

Kisszolyvai-hágó

Hukliva = Пл. Гукливий

Hukliva-viadukt = 66 m

Szkrinicza-viadukt = 154 m

Szkotárszka = Скотарське

Szkotárszka-viadukt = 80 m

Kis-Szolyvai-viadukt = 96 m

Szkotárszka felső = З.п.1641 КМ

Kosári-viadukt = 155 m

Rovini-viadukt = 98 m

Beszkidi = Beskyd-tunnel

Beszkid = Бескид

Oporets = З.п. Опорець

Lavochne = Лавочне

Slavske = Славське

Tukhlya = Тухля

Skolye = Сколе

Verkhnje Syn'ovydne = Верхньосинєвидне

Lyubyntsi = Любинці

Stryi = Стрий

326

A Kisszolyvai-hágón átvezető vonal keleti végpontja.

Az UŽ VL10 1491, VL11 071A és az ER2 1005 Stryi állomáson
Az UŽ VL10 1491, VL11 071A és az ER2 1005 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Az UŽ ER2 305 Stryi állomáson
Az UŽ ER2 305 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Az UŽ CsME2 519 Stryi állomáson
Az UŽ CsME2 519 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Az UŽ CsME3 3373 Stryi állomáson
Az UŽ CsME3 3373 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Az UŽ CsME3 4207 Stryi állomáson
Az UŽ CsME3 4207 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Az UŽ CsME3 4207 és 3373 Stryi állomáson
Az UŽ CsME3 4207 és 3373 Stryi állomáson

Fotó: Takács Bence

Lviv = Львів

325
Egy CsSz4-essel búcsúzom az album első felében, de van még néhány kép a sorban
Nagyfelbontású kép
Egy CsSz4-essel búcsúzom az album első felében, de van még néhány kép a sorban

Fotó: Takács Bence

Az UŽ CsSz8-013 (ЧС8-013) Lviv (Lvov) főpályaudvarán
Az UŽ CsSz8-013 (ЧС8-013) Lviv (Lvov) főpályaudvarán

Fotó: Takács Bence

Az UŽ VL40U-1395-1 (ВЛ40У-1395-1) Lviv főpályaudvaron
Az UŽ VL40U-1395-1 (ВЛ40У-1395-1) Lviv főpályaudvaron

Fotó: Takács Bence

Az UŽ EPL2T-030 városközi motorvonat Lviv főpályaudvaron - a vonat Lviv és Munkács (Mukachevo, Ukrajna) között közlekedik
Az UŽ EPL2T-030 városközi motorvonat Lviv főpályaudvaron - a vonat Lviv és Munkács (Mukachevo, Ukrajna) között közlekedik

Fotó: Takács Bence

Az UŽ ER9P-218 Lviv főpályaudvaron
Az UŽ ER9P-218 Lviv főpályaudvaron

Fotó: Takács Bence

Lvivben még mindig a Marsrutka, vagyis az iránytaxi az ász, de az előző évi villamosfelújítás után ismét följárnak a Tátra kocsik a birodalmi léptékű főpályaudvarhoz
Lvivben még mindig a Marsrutka, vagyis az iránytaxi az ász, de az előző évi villamosfelújítás után ismét följárnak a Tátra kocsik a birodalmi léptékű főpályaudvarhoz

Fotó: Takács Bence

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2018. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek