sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

150 éves a MÁV
150 éves a MÁV
Jubileumi ünnepség, parádé és Gőzmozdony Grand Prix a Füstiben. Az album végén hangos, szinte már füstszagú videó a versengésről!

Ivano Frankivszktól Ungvárig
Először egy D1-est üldözünk a dombvidéken, majd a Sztríj fűtőház következik, megnézünk két zsákvonalat Sztarzsavánál és motorvonatokat fotózunk az Uzsoki-hágó mindkét felén.

Nyári nosztalgiák a Felvidéken
Fogasgőzös a Tiszolc és Breznó közötti hegyipályán és Pielstick a talán hamarosan újranyíló Ipolyság-Zólyom vasútvonalon. Szerepel persze a tűzoltóvonat és a menetrend szerinti személyvonatok is.

MDmot tavasszal
Régi képek a virágok között közlekedő MDmot motorvonatokról a Hortobágyról és a Debrecen-Sáránd-Nagykereki vasútvonalról.

Felhős időben a
Tatár-hágón

D1, 2M62U, CsME3 - a szokásos jószágok a Keleti-Kárpátok lélegzetelállító tájain, a Tisza és a Prut folyók völgyében. Egy régi trains.hu fotóbuszozás képei nyolc év után végre fölkerültek!

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

245. számú vasútvonal

Bern - Lötschberg - Simplonbahn: Bern - Thun - Spiez - Kandersteg - Goppenstein - Brig; Lötschbergbasistunnel: Frutigen - Raron

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

Címkefolyam

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Bern

Ostermundigen

Gümligen

Rubigen = 549 m

Münsingen = 531 m

Wichtrach = 530 m

Kiesen

Uttigen = 545 m

Thun = 560 m

Bern-Lötschberg-Simplonbahn

Gwatt = 564 m

Einigen = 590 m

Spiez = 628 m

Hondrich-Tunnel = 1710 m

Hondrich-Tunnel = 1709 m

Heustrich-Emdthal = 678 m

Mülenen = 692 m

Reichenbach im Kandertal = 706 m

Wengi-Ey

Frutigen = 779 m

Frutigen-Nordportal

Adelrain

Diensthaltestelle Mitholz = 806 m

Ferden = 767 m

Not-Haltestelle Ferden

St. German

Rhônebrücke

Kanderviadukt

Egy ismeretlen BLS RABe 535  Lötschberger  Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)

Fotó: Takács Bence

Kandergrund = 859 m

Fürten I.-Tunnel = 697 m

Felsenburg I.-Tunnel = 19 m

Felsenburg II.-Tunnel = 29 m

Blausee-Mitholz = 974 m

Felsenburg III.-Tunnel = 112 m

Fürten II.-Tunnel = 510 m

Bunderbach-Kehrtunnel = 1655 m

Ronenwald I.-Tunnel = 59 m

Ronenwald II.-Tunnel = 60 m

Feschfluh-Tunnel = 98 m

Felsenburg

Rotbach-Tunnel = 50 m

Hemligen-Tunnel = 106 m

Riedschuck-Tunnel = 1536 m

Kandersteg = 1176 m

Kandersteg International Scout Centre

Lötschberg Scheiteltunnel = 14612 m

Goppenstein = 1216 m

Rotlaui-Tunnel = 268 m

Mittalgraben-Tunnel = I: 459 m; II: 3298 m

Luegje-Tunnel = 493 m

Hohegg-Tunnel = 118 m

Machgraben-Tunnel = 202 m

Hohtenn-Tunnel = 1346 m

Hohtenn = 1078 m

Luogelkin-Viadukt

Schluchi-Tunnel = 107 m

Lidenplatten-Tunnel = 217 m

Jolibach-Viadukt

Blasboden-Tunnel = 377 m

Bietschtal-Tunnel I = 589 m

Bietschtal-Viadukt

Bietschtal-Tunnel II = 952 m

Sevistein-Tunnel III = 409 m

Mahnkinn-Viadukt

Mahnkinn-Tunnel = 385 m

Dornen-Tunnel = 172 m

Ausserberg = 931 m

A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Gründen-Tunnel = 148 m

Baltschieder-Viadukt

Eggerberg-Tunnel = 792 m

Eggerberg = 853 m

Stadel-Tunnel = 133 m

Lalden = 801 m

Bad-Tunnel = 80 m

Mundbach-Tunnel = 88 m

Brig = 678 m

Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m

Iselle di Trasquera = 628 m

Galleria Trasquera = 1712 m

Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m

Varzo = 529 m

Galleria Varzo = 81 m

Galleria Mognatta = 422 m

Galleria Gabbio Molio = 568 m

Galleria San Giovanni = 425 m

Galleria Rio Confinale = 51 m

Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m

Preglia = 331 m

Domodossola = 270 m

Bivio

Domo II = 239 m

Bivio II

Vogogna Ossola

Premosello-Chiovenda

Villadossola = 253 m

Pallenzeno

Piedimulera

Pieve Vergonte

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2018. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek