sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

Ősz a két Tátrában
Ősz a két Tátrában
Dízeles személy- és tehervonatok az Alacsony-Tátrában és a Vepor-hegység fogaskerekűjén, a Magas-Tátrában pedig pár perc fővonali forgalma mellett újabb villamosos és fogasos képek érkeznek csodálatos, napos őszi időben.

Gőzmozdonnyal Imenóba
Szlovénia egyik rendszeres nyári gőzösösös vasútvonala és annak környéke mutatkozik be egy rövid fotós-videós albumban.

150 éves a MÁV
Jubileumi ünnepség, parádé és Gőzmozdony Grand Prix a Füstiben. Az album végén hangos, szinte már füstszagú videó a versengésről!

Ivano Frankivszktól Ungvárig
Először egy D1-est üldözünk a dombvidéken, majd a Sztríj fűtőház következik, megnézünk két zsákvonalat Sztarzsavánál és motorvonatokat fotózunk az Uzsoki-hágó mindkét felén.

Nyári nosztalgiák a Felvidéken
Fogasgőzös a Tiszolc és Breznó közötti hegyipályán és Pielstick a talán hamarosan újranyíló Ipolyság-Zólyom vasútvonalon. Szerepel persze a tűzoltóvonat és a menetrend szerinti személyvonatok is.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

245. számú vasútvonal

Bern - Lötschberg - Simplonbahn: Bern - Thun - Spiez - Kandersteg - Goppenstein - Brig; Lötschbergbasistunnel: Frutigen - Raron

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

Címkefolyam

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Bern

Ostermundigen

Gümligen

Rubigen = 549 m

Münsingen = 531 m

Wichtrach = 530 m

Kiesen

Uttigen = 545 m

Thun = 560 m

Bern-Lötschberg-Simplonbahn

Gwatt = 564 m

Einigen = 590 m

Spiez = 628 m

Hondrich-Tunnel = 1710 m

Hondrich-Tunnel = 1709 m

Heustrich-Emdthal = 678 m

Mülenen = 692 m

Reichenbach im Kandertal = 706 m

Wengi-Ey

Frutigen = 779 m

Frutigen-Nordportal

Adelrain

Diensthaltestelle Mitholz = 806 m

Ferden = 767 m

Not-Haltestelle Ferden

St. German

Rhônebrücke

Kanderviadukt

Egy ismeretlen BLS RABe 535  Lötschberger  Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)

Fotó: Takács Bence

Kandergrund = 859 m

Fürten I.-Tunnel = 697 m

Felsenburg I.-Tunnel = 19 m

Felsenburg II.-Tunnel = 29 m

Blausee-Mitholz = 974 m

Felsenburg III.-Tunnel = 112 m

Fürten II.-Tunnel = 510 m

Bunderbach-Kehrtunnel = 1655 m

Ronenwald I.-Tunnel = 59 m

Ronenwald II.-Tunnel = 60 m

Feschfluh-Tunnel = 98 m

Felsenburg

Rotbach-Tunnel = 50 m

Hemligen-Tunnel = 106 m

Riedschuck-Tunnel = 1536 m

Kandersteg = 1176 m

Kandersteg International Scout Centre

Lötschberg Scheiteltunnel = 14612 m

Goppenstein = 1216 m

Rotlaui-Tunnel = 268 m

Mittalgraben-Tunnel = I: 459 m; II: 3298 m

Luegje-Tunnel = 493 m

Hohegg-Tunnel = 118 m

Machgraben-Tunnel = 202 m

Hohtenn-Tunnel = 1346 m

Hohtenn = 1078 m

Luogelkin-Viadukt

Schluchi-Tunnel = 107 m

Lidenplatten-Tunnel = 217 m

Jolibach-Viadukt

Blasboden-Tunnel = 377 m

Bietschtal-Tunnel I = 589 m

Bietschtal-Viadukt

Bietschtal-Tunnel II = 952 m

Sevistein-Tunnel III = 409 m

Mahnkinn-Viadukt

Mahnkinn-Tunnel = 385 m

Dornen-Tunnel = 172 m

Ausserberg = 931 m

A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Gründen-Tunnel = 148 m

Baltschieder-Viadukt

Eggerberg-Tunnel = 792 m

Eggerberg = 853 m

Stadel-Tunnel = 133 m

Lalden = 801 m

Bad-Tunnel = 80 m

Mundbach-Tunnel = 88 m

Brig = 678 m

Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m

Iselle di Trasquera = 628 m

Galleria Trasquera = 1712 m

Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m

Varzo = 529 m

Galleria Varzo = 81 m

Galleria Mognatta = 422 m

Galleria Gabbio Molio = 568 m

Galleria San Giovanni = 425 m

Galleria Rio Confinale = 51 m

Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m

Preglia = 331 m

Domodossola = 270 m

Bivio

Domo II = 239 m

Bivio II

Vogogna Ossola

Premosello-Chiovenda

Villadossola = 253 m

Pallenzeno

Piedimulera

Pieve Vergonte

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2018. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek