sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


További friss képek

Új albumok

2009-2018

Ősz a két Tátrában
Ősz a két Tátrában
Dízeles személy- és tehervonatok az Alacsony-Tátrában és a Vepor-hegység fogaskerekűjén, a Magas-Tátrában pedig pár perc fővonali forgalma mellett újabb villamosos és fogasos képek érkeznek csodálatos, napos őszi időben.

Gőzmozdonnyal Imenóba
Szlovénia egyik rendszeres nyári gőzösösös vasútvonala és annak környéke mutatkozik be egy rövid fotós-videós albumban.

150 éves a MÁV
Jubileumi ünnepség, parádé és Gőzmozdony Grand Prix a Füstiben. Az album végén hangos, szinte már füstszagú videó a versengésről!

Ivano Frankivszktól Ungvárig
Először egy D1-est üldözünk a dombvidéken, majd a Sztríj fűtőház következik, megnézünk két zsákvonalat Sztarzsavánál és motorvonatokat fotózunk az Uzsoki-hágó mindkét felén.

Nyári nosztalgiák a Felvidéken
Fogasgőzös a Tiszolc és Breznó közötti hegyipályán és Pielstick a talán hamarosan újranyíló Ipolyság-Zólyom vasútvonalon. Szerepel persze a tűzoltóvonat és a menetrend szerinti személyvonatok is.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

245. számú vasútvonal

Bern - Lötschberg - Simplonbahn: Bern - Thun - Spiez - Kandersteg - Goppenstein - Brig; Lötschbergbasistunnel: Frutigen - Raron

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Címkefolyam

Bern

244

244

Ostermundigen

Gümligen

Rubigen = 549 m

Münsingen = 531 m

Wichtrach = 530 m

Kiesen

Uttigen = 545 m

Thun = 560 m

Bern-Lötschberg-Simplonbahn

Gwatt = 564 m

Einigen = 590 m

Spiez = 628 m

247

Hondrich-Tunnel = 1710 m

Hondrich-Tunnel = 1709 m

Heustrich-Emdthal = 678 m

Mülenen = 692 m

Reichenbach im Kandertal = 706 m

Wengi-Ey

Frutigen = 779 m

Frutigen-Nordportal

Adelrain

Diensthaltestelle Mitholz = 806 m

Ferden = 767 m

Not-Haltestelle Ferden

St. German

246

Rhônebrücke

246

Kanderviadukt

Egy ismeretlen BLS RABe 535  Lötschberger  Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)

Fotó: Takács Bence

Kandergrund = 859 m

Fürten I.-Tunnel = 697 m

Felsenburg I.-Tunnel = 19 m

Felsenburg II.-Tunnel = 29 m

Blausee-Mitholz = 974 m

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba
A vasútvonal építéséhez használt kisvasút nagy fa viaduktja
A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba
További fa viaduktok az építő vasúthoz

Felsenburg III.-Tunnel = 112 m

Fürten II.-Tunnel = 510 m

Bunderbach-Kehrtunnel = 1655 m

Ronenwald I.-Tunnel = 59 m

Ronenwald II.-Tunnel = 60 m

Feschfluh-Tunnel = 98 m

Felsenburg

Rotbach-Tunnel = 50 m

Hemligen-Tunnel = 106 m

Riedschuck-Tunnel = 1536 m

Kandersteg = 1176 m

Kandersteg International Scout Centre

Lötschberg Scheiteltunnel = 14612 m

Goppenstein = 1216 m

Rotlaui-Tunnel = 268 m

Mittalgraben-Tunnel = I: 459 m; II: 3298 m

Luegje-Tunnel = 493 m

Hohegg-Tunnel = 118 m

Machgraben-Tunnel = 202 m

Hohtenn-Tunnel = 1346 m

Hohtenn = 1078 m

Luogelkin-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Schluchi-Tunnel = 107 m

Lidenplatten-Tunnel = 217 m

Jolibach-Viadukt

Blasboden-Tunnel = 377 m

Bietschtal-Tunnel I = 589 m

Bietschtal-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Bietschtal-Tunnel II = 952 m

Sevistein-Tunnel III = 409 m

A Sevistein-Tunnel I és II-t 1916-ban váltották ki az új Sevistein-Tunnel III-mal.

Mahnkinn-Viadukt

Mahnkinn-Tunnel = 385 m

Dornen-Tunnel = 172 m

Ausserberg = 931 m

A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Gründen-Tunnel = 148 m

Baltschieder-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Eggerberg-Tunnel = 792 m

Eggerberg = 853 m

Stadel-Tunnel = 133 m

Lalden = 801 m

Bad-Tunnel = 80 m

Mundbach-Tunnel = 88 m

Brig = 678 m

232 246

246

Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m

246 A Bern-Lötschberg-Simplon vasút vonala valójában sem Bernt, sem a Simplont nem éri el. Berntől Thunig a pálya az SBB-é, csakúgy, mint a Lausanne - Montreux - Sierre - Visp - Brig - Domodossola vasútvonal részeként üzemeltetett Simplon-alagút (amit tekinthetünk a világ első bázisalagútjának). A BLS fővonala Thun és Brig között vezet a hegyen át, de számos Bern környéki elővárosi vonalat az évek során integráltak a BLS AG-be (a folyamat a BLS alapításától, 1906-tól napjainkig tartott, a BLS AG a BLS Lötschbergbahn AG és a Regionalverkehr Mittelland egyesüléseképp jött létre 2006-ban), illetve a BLS AG látja el különböző vonataival az elővárosi forgalmat a Bern-környéki SBB vonalakon is. Cserébe a BLS tulajdonát képező Lötschberg bázisalagúton a távolsági vonatokat az SBB közlekedteti, a teheráru-fuvarozásban pedig egyaránt résztvesz mindkét cég a Lötschberg és a Gotthard hágókon is. Valójában az egész csak aktatologatás, a legnagyobb magánvasútnak tartott BLS AG jórészt Bern kanton és a szövetségi állam tulajdonában van.

Iselle di Trasquera = 628 m

246

246

Galleria Trasquera = 1712 m

246 A Galleria olaszul alagutat jelent, tehát ezek nem félig nyitott kő- vagy lavinafogó műtárgyak, hanem valódi alagutak.

246

Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m

246

246

Varzo = 529 m

246

246

Galleria Varzo = 81 m

246

246

Galleria Mognatta = 422 m

246

246

Galleria Gabbio Molio = 568 m

246

246

246

Galleria San Giovanni = 425 m

246

246

Galleria Rio Confinale = 51 m

246

246

Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m

246

246

Preglia = 331 m

246

246

Domodossola = 270 m

246
Link külső szerveren található képhez új ablakba
Képek a katasztrofális karban tartott olasz állomásról.

246

Bivio

246

246

246

246

246

246

246

Domo II = 239 m

246

246

Bivio II

246

246

Vogogna Ossola

246

246

Premosello-Chiovenda

246

246

Villadossola = 253 m

246

246

Pallenzeno

246

246

Piedimulera

246

246

Pieve Vergonte

246

246

246

246

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2018. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek