sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


[VIDEÓ] Tehervonat a 78-as vasútvonalon

További friss képek

Új albumok

2009-2016

Dunántúli maradékok 1.
Dunántúli maradékok 1.
GYSEV vagy nem GYSEV, dízel vagy nem dízel, de mindenképp sok vonat!

Osztrák maradékok
Arlberg, Tauern, Mariazeller, Schneeberg, Semmering, Gleichenberger, Aspang, Wechsel, Rudolfsbahn... Pár kép mindenhonnan.

Nyugat-Balkán a kerítés előtt
Horvát nagydízelek és a szlovén fővonalak hangulata.

Kétszer a Mátrában
Egy friss és egy elfelejtődött fotósvonat képei a Mátravasútról, természetesen Resicza gőzmozdonnyal.

Pelsőc
Tolatós tehervonatok Bardotkákkal, M262 sorozatú nosztalgia-motorkocsi a Pelsőc-környéki mellékvonalakon, fővonali teherek és gyorsok, valamint a Horehronec útvonala.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

Tél a Maros völgyében

Mozdonyok: 40, 60, 060-EA

Címkék: Románia, CFR, Balkán, havas, villanymozdony, ASEA, Székely Körvasút, tél, felhos, borult, hegyek, nyílt vonal, havas fák, magaslatról, táj...

Berettyóújfalu állomás épülete a kemény havazásban Olvasd végig az albumot!

A CFR hatlábú ASEA-licencia mozdonyai nyomába eredünk a behavazott Maros-áttörésnél és a Geréces-nyeregnél, a Maros és az Olt folyását elválasztó hágón. Tartsatok velünk Erdély fővonalára, a Székely Körvasútra, Románia (hangsúlyozottan csak egyik) legszebb vasútvonalára!

---

Jobb képek

A CFR 40-0369-5 pályaszámú, hattengelyes ASEA-mozdonya Déda állomáson A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului) állomáson A Maros folyó Palotailvánál
Palotailva temploma A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél
A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél
A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailván (Lunca Bradului, Románia) A CFR 40-0879-3 pályaszámú ASEA a Galac-Marosvásárhelyi gyorsvonattal Palotailván A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailvánál (Lunca Bradului, Románia)
A palotailvai templom és egy háborús emlékmű ASEA a Petru Maior IC-vel Palotailván A CFR 40-0879-3 pályaszámú, szép piros ASEÁ-ja Palotailván
Vacsora Maroshévízen CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között
A CFR 060-EA-009 pályaszámú ős-ASEA hatlábú mozdonya Nyágra és Palotailva között egy jeges sziklabevágásban A CFR 40-0198-8 Palotailva és Nyágra között Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val
Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között
A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között Véget ért a második nap is, ezúttal is keresztezni álltunk meg Gődemesterházán, most viszont a román trikolórt viselő 060-EA-009 pályaszámú géppel
A CFR 40-0752-2 pályaszámú, gyorsvonati színű gépe Marosfő (Izvoru Muresului) állomáson A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között
A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között
A téli szállásunk 40-0350-5 Gyergyószentmiklóson a Hargita IC-vel

 

---

Az összes felvétel

Az albumot végiglapozva a fotókat sorrendben nézheted meg.

Berettyóújfalu állomás

Sulzer dízelmozdony várakozik Biharpüspöki (Episcopia Bihor) állomás egyik tehervonati vágányán

Egy kék-fehér, személyvonati (CFR Calatori) Sulzer tolatgat Déda állomáson (Deda, Románia)

A CFR 40-0369-5 pályaszámú, hattengelyes ASEA-mozdonya Déda állomáson

Déda vasútállomása

A Corona nemzetközi gyorsvonat Gyergyószentmiklóson (Gheorghieni, Románia)

A Corona nemzetközi gyorsvonat Gyergyószentmiklóson (Gheorghieni, Románia)

A Corona nemzetközi gyorsvonat Gyergyószentmiklóson (Gheorghieni, Románia)

Üzemi célú járművek Gyergyószentmiklóson

A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Gyergyószentmiklós (Gheorghieni, Románia) állomáson

A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului) állomáson

A CFR 40-0801-7 pályaszámú hattengelyes villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului) állomáson

A Maros folyó Palotailvánál

Palotailva temploma

A csapat Palotailván

A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

A CFR 40-0295-2 pályaszámú ASEA villanymozdonya Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

Valószínűleg a CFR 40-0188-3-as ASEA Palotailva (Lunca Bradului, Románia) és Gődenyágra (Stanceni Neagra, Románia) között a Maros-áttörésnél

A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailván (Lunca Bradului, Románia)

A CFR 40-0879-3 pályaszámú ASEA a Galac-Marosvásárhelyi gyorsvonattal Nyágra és Palotailva között

A CFR 40-0879-3 pályaszámú ASEA a Galac-Marosvásárhelyi gyorsvonattal Palotailván

A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailvánál (Lunca Bradului, Románia)

A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailvánál (Lunca Bradului, Románia)

A CFR 40-0801-7 pályaszámú ASEA a Marosvásárhely-Galaci gyorsvonattal Palotailvánál (Lunca Bradului, Románia)

A palotailvai templom és egy háborús emlékmű

ASEA a Petru Maior IC-vel Palotailván

ASEA a Petru Maior IC-vel Palotailván

Palotailvai fagy

Ismeretlen pályaszámú 040-es ASEA Palotailvánál

A CFR 40-0198-9 pályaszámú ASEA-licencia mozdonya és egy sárga TVG Palotailva állomáson

A CFR 40-0198-9 pályaszámú ASEA-licencia mozdonya Palotailva állomáson

A CFR Apát keresi

A CFR 40-0879-3 pályaszámú, szép piros ASEÁ-ja Palotailván

A CFR 40-0879-3 pályaszámú, szép piros ASEÁ-ja Gődemesterházán (Stanceni, Románia)

Vacsora Maroshévízen

A CFR 40-0188-8 pályaszámú Hatlábúja Nyágra megszűnt állomáson

Útviszonyok a fotóhely felé

Épülő vagy lebomló faház Nyágrán

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

CFR személyvonat ASEA-licencia mozdonnyal Palotailva és Nyágra között

A CFR 060-EA-009 pályaszámú ős-ASEA hatlábú mozdonya Nyágra és Palotailva között egy jeges sziklabevágásban

A CFR 060-EA-009 pályaszámú ős-ASEA hatlábú mozdonya Nyágra és Palotailva között egy jeges sziklabevágásban

A CFR 40-0198-8 Palotailva és Nyágra között

A CFR 40-0198-8 Palotailva és Nyágra között

Egy ingatag híd vasútfotóssal

Egy ingatag híd vasútfotóssal

Egy ingatag híd vasútfotóssal

Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val

Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val

Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val

Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val

Tipikus erdélyi háttérnél döcög a személyvonat egy hatlábú ASEÁ-val

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

A Petru Maior IC a Maros völgyében Palotailva és Nyágra között

Leolvashatatlan pályaszámú ASEA-mozdony Nyágrán

Véget ért a második nap is, ezúttal is keresztezni álltunk meg Gődemesterházán, most viszont a román trikolórt viselő 060-EA-009 pályaszámú géppel

Véget ért a második nap is, ezúttal is keresztezni álltunk meg Gődemesterházán, most viszont a román trikolórt viselő 060-EA-009 pályaszámú géppel

A CFR 40-0752-2 pályaszámú, gyorsvonati színű gépe Marosfő (Izvoru Muresului) állomáson

A CFR 40-0752-2 pályaszámú, gyorsvonati színű gépe Marosfő (Izvoru Muresului) állomáson

A marosfői kocsmában

Az első kapásunk a Galac-Marosvásárhely gyorsvonat volt Marosfőnél

Az első kapásunk a Galac-Marosvásárhely gyorsvonat volt Marosfőnél

Raffai mester az összes maradék innivalónkkal

A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között

A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között

A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között

A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között

A CFR 40-0857-9 Oltfő (Izvorul Olt) és Marosfő állomások között

A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között

A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között

A CFR 40-0919-7 a sűrű hóesésben Marosfő és Oltfő között

A téli szállásunk

40-0350-5 Gyergyószentmiklóson a Hargita IC-vel

40-0350-5 Gyergyószentmiklóson a Hargita IC-vel

 

 

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2016. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Linkek